استاندار کرمان بر شناسایی و آگاهی بخشی اهداف متعالی شهدا بویژه برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: ولایت و شهدا متعلق به همگان است و همه مردم ایران ولایت مدار هستند.
کد خبر: ۸۸۳۸۱۲۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان، علیرضا رزم حسینی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح طرح نورپردازی گلزار شهدای کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا افزود: 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است که این روز را گرامی می داریم.
وی ضمن تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید در استان کرمان گفت: پروژه هایی در کرمان آغاز شده و به سرعت در حال تکمیل است که برای اجرای آنها مردم صبور کرمان سختی هایی برای عبور و مرور تحمل کردند که جای قدردانی دارد.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه مرکز کرمان لیاقت بیش از این اقدامات را دارد و می توانستیم در گذشته این شهر را در شانش می ساختیم، خاطرنشان کرد: کرمان استانی است که در همه زمینه ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و حتی مشروطیت نقش آفرین بوده است.
وی با اشاره به اینکه تلاش دولت در استان کرمان بر این بوده است علیرغم وجود محدودیت ها، حرکت های موثر و مفیدی را برای توسعه استان آغاز کند تصریح کرد: سال گذشته در مجموعه گردشگری و اقامتی قائم (عج) شهر کرمان پروژه تله کابین و جاده دسترسی به بام کرمان برای احداث هتل چهار ستاره کلنگ زنی شد و این پیشرفت مستلزم این بود تا نماد شهدا و ایثارگران را در این مکان ایجاد نماییم.
وی گفت: خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان با نثار فاتحه و تقدیم گل ادای احترام می کنند اما این نکته را نباید فراموش کرد که گلزار شهدا، قبرستان نیست.
رزم حسینی افزود: سرزمین بدون فقیر، کشوری عزتمند و شرافتمندانه بر پایه ولایت و توسعه، حاکم نمودن معرفت دینی و دیانت مبتنی بر معرفت از اهداف مسیولین استان اعلام کرد.
ارسال نظرات