بوشهر_ مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر گفت: بسیجیان بوشهری ۵۰۰ نهال در روستاهای کره بند و چاهکوتاه کاشتند.
کد خبر: ۸۸۳۸۱۲۶
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علیرضا فلاحی در حاشیه مراسم کاشت نهال در روستای کره‌بند و به‌مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درخت‌کاری گفت: این برنامه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ درخت‌کاری، بیابان‌زدایی و بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین مردم و به خصوص جوانان اجرا شده است.  

مسئول بسیج سازندگی بیان داشت: با توجه به اثراتی که درختان بر زندگی مردم دارند، طرح درخت‌کاری با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد فضاهای مفرح و سرسبز در روستاها برای استفاده شهروندان انجام می‌شود.

فلاحی افزود: درخت‌کاری در سیره اهل بیت علیهم‌السلام تأکید فراوان شده و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر اجرای آن اهتمام ویژه‌ای دارند بر همین اساس ما نیز تمام تلاش خود را در اجرای این امر مهم به کار می‌بندیم.

وی گفت: امروز نه تنها برای زیبایی کشور بلکه برای حیات و زندگی سالم و پایدار، نیازمند توجه به محیط زیست و احترام به مقررات و قوانین مربوط به این حوزه هستیم.

فلاحی افزود: این روزها مشکلات زیست محیطی را بهتر می‌توان لمس کرد که چگونه زندگی هموطنان ما را با زحمت و خطر مواجه کرده است و همگان شاهدیم که ریزگردها تا چه اندازه زندگی مردم را تحت فشار قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: در همین راستا تعداد ۵۰۰ اصله نهال مثمر و غیر مثمر توسط ۵۰ نفراز جهاد گران بسیج سازندگی در سطح روستای کره بند و امام زاده جعفر و روستای چاهکوتاه با همکاری حوزه‌های مقاومت خاتم الانبیاء (ص) و حوزه مقاومت محرم کاشته شد./انتهای پیام


ارسال نظرات