کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان حوزه فاطمیه ناحیه ثارالله یزد: اینکه بعضی تصور می کنند با رابطه با آمریکا مشکلات مان حل می شود کاملا در اشتباهند و برجام نمونه روشنی از این تصور اشتباه است .
کد خبر: ۸۸۳۸۰۷۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،به همت حوزه فاطمیه ناحیه ثارالله نشست بصیرتی با موضوع بررسی عملکرد آمریکا در طول تاریخ با سخنرانی صباغ کارشناس مسائل سیاسی باحضور بسیجیان حوزه فاطمیه در امامزاده شاهزاده فاضل یزد برگزار شد.

در این نشست کارشناس سیاسی، عنوان کرد:آمریکا قبل از انقلاب از طریق دخالت در امور کشور و کمک به تاسیس ساواک و بعد از انقلاب از طریق راه اندازی جنگ علیه ایران و اکنون با تاسیس و تقویت گروههای تروریستی از جمله داعش و حمایت گروههای تجزیه طلب وهمچنین از طریق کمک و تشویق افغانها به کاشت مواد مخدر و پخش و توزیع در کشورمان، وضع تحریمهای مختلف و... همواره به دشمنی علیه کشور و ملت ما پرداخته است.

وی گفت: اینکه بعضی تصور می کنند با رابطه با آمریکا مشکلات مان حل می شود کاملا در اشتباهند و برجام نمونه روشنی از این تصور اشتباه است .

در ادامه وی به بیان راههای زمینگیر کردن دشمن پرداخت و یکی از این راهها را داشتن قدرت دانست که خود به سه دسته تقسیم می گردد قدرت سخت، قدرت نرم و قدرت هوشمند و در ادامه به توضیح هرکدام از موارد فوق پرداخت.


ارسال نظرات