به همت بسیج دانش آموزی اردکان:

برگزاری جلسه حلقه صالحین طرح "رهبران کوچک" در منزل سردار شهید

فرماندهان واحدهای پیشگام بسیج دانش آموزی اردکان به همراه فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهداء جلسه حلقه صالحین«طرح رهبران کوچک» خود را در خانواده سردار شهید حسین دهستانی برگزار کردند.
کد خبر: ۸۸۳۸۰۷۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به منظور دیدار با خانواده معظم سردار شهید "حسین دهستانی" و برگزاری جلسه حلقه صالحین «طرح رهبران کوچک»، محمد فتاحی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء اردکان، به همراه سعید شاکر از سرگروه های طرح صالحین مدارس و سه نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام، در منزل این شهید بزرگوار حضور یافتند.

این دیدار که در فضایی صمیمی با خانواده این شهید برگزار شد دانش آموزان ضمن تمجید میثاق با امام و شهدا برای والدین این شهید عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت کرده و از ایثار و فداکاری آن ها تجلیل نمودند .

فرمانده بسیج دانش آموزی اردکان در این جلسه گفت: آنچه که برای ما و شما دانش آموزان به عنوان فرماندهان بسیج دانش آموزی در مدارس مهم است، حفظ راه شهداست؛ یعنی پاسداری از خون شهدا. که این، اولین وظیفه ماست. ما همگی در قبال شهدا تعهد داریم و موظّفیم به حفظ خون این عزیزان و دومین وظیفه ما، ادامه دادن راه آن ها می باشد، البته کسانی که همانند بنده و شما مسؤولیتی دارند و شانه‌های آن ها زیر بار مسؤولیت بزرگی قرار گرفته است، وظیفه بیشتری دارند.

و وظیفه سوم ما این است که یاد و خاطره شهداء را زنده نگه داریم با سرکشی از خانواده شهدای عزیز، برگزاری یادواره شهداء و ... .

و آخرین و مهمترین وظیفه ما این است که در مقابل دشمنان خدا ایستادگی کنیم ؛ یعنی استقامت، ایستادگی مطلق، از دشمن نترسیدن، از دشمن حساب نبردن که این مورد، موضوع خیلی مهمّی است که انسان در مقابل دشمن، دچار ترس و انفعال نشود.

در ادامه مادر و برادران این سردار شهید، به بازگو کردن خاطراتی از رشادت های این عزیز در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی و نحوه شهادت ایشان پرداختند و مادر این شهید بزرگوار از حسن توجه مسئولین بسیج دانش آموزی و انجام برنامه دیدار و سرکشی با حضور دانش آموزان برای آشنایی نسل جوان با شهداء و اظهار محبت و توجه نسبت به خانواده های شهدا تقدیر و تشکر نمودند.

لازم به ذکر است: سردار شهید حسین دهستانی به عنوان مسئول اطلاعات و عملیات، در عملیات کربلای 5 در تاریخ 28/10/1365 براثر اصابت ترکش در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .
ارسال نظرات