مشاور ارشد فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به قدرت مطلق ایران:

فرماندهان آمریکایی می گویند دیگر نباید از گزینه نظامی روی میز سخن بگوییم

خبرگزاری بسیج: مشاور ارشد فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: نمی گذاریم دشمن نگاه چپ به دین و کشور و ناموس ما بیندازد.
کد خبر: ۸۸۳۸۰۶۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱

سردارسرتیپ پاسدارالله نور نورالهی، در یادواره ۵۲۰ شهید شهرستان و مدافعان حرم که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) رباط کریم به همت پایگاه مقاومت بسیج انصارالحسین (ع) حوزه ۳۵۳ امام سجاد (ع) برگزار شد، اظهار کرد: خود دشمن هم می داند با مصاحبه هایی که فرماندهایشان انجام می دهند می گویند دیگر نباید گفت گزینه نظامی روی میز است چرا که ایران حدود سی و چند سال پیش نا ممکن را ممکن کرده است و الان که به یک قدرت نظامی تبدیل شده است و نمی شود حمله کرد.

مشاور ارشد فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) افزود: ما همواره یادواره شهدا را در کشور برگزار می کنیم تا حق آن کسانی که بدون هیچ چشم داشتی به جبهه ها رفتند را گرامی بداریم.

 وی افزود: شهدا در حقیقت برای دفاع از آب و خاک وطن به میدان نبرد رفتند تا نگذارند وجبی از این خاک به دست دشمنان انقلاب و اسلام بیفتد. مشاور ارشد فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: جوانان ما با این که می دانستند در این مسیر به شهادت می رسند اما ثابت قدم ماندند و فرامین امام خمینی(ره) را گوش دادند و این گونه به اسلام و مسلمین خدمت کردند.

 سردار نورالهی ادامه داد: اسلام بدون جهاد معنا ندارد، مصداق این اسلام را می توانیم در کشورهای اطراف ببینم، اسلام بدون جهاد یعنی اسلام امریکایی، یک فرد مسلمان باید همیشه بیدار باشد، در شلمچه یا توپ ها بر سر افراد و نیرو ها می خورد یا بر سر ماشین الات نظامی، اما شهدای ما باز هم ایستادگی کردند.

مشاور ارشد فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) بیان کرد: ما یادواره برگزار می کنیم چرا که هنوز چند هزار شهید را به خانواده هایشان تحویل نداده ایم، چون هنوز خانواده هایی هستند که فقط منتظر هستند یک تکه استخوان از فرزند هایشان تحویل بگیرند چون هنوز خون شهدایمان ارزشمند است.

 این رزمنده ادامه داد: ما نباید ترس را در وجودمان راه دهیم، در آن زمان ها با تفنگ های M 1 در برابر دشمنان ایستادیم و امروز موشک های دورپیما داریم، این ها تماما از برکات شهدای عزیزمان است و قدردان آنها هستیم. وی خاطرنشان کرد: نمی گذاریم دشمن نگاه چپ به دین و کشور و ناموس ما بیندازد، خود دشمن هم می داند با مصاحبه هایی که فرماندهایشان انجام می دهند می گویند دیگر نباید گفت گزینه نظامی روی میز است چرا که ایران حدود سی و چند سال پیش نا ممکن را ممکن کرده است و الان که به یک قدرت نظامی تبدیل شده است و نمی شود حمله کرد.

           

ارسال نظرات