خبرهای داغ:

اولین گردهمایی پیشکسوتان آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر خوزستان

اولین گردهمایی پیشکسوتان آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر خوزستان با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و مسئول آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران و فرماندهان استانی و پیشکسوتان آماد خوزستان برگزارشد
کد خبر: ۸۸۳۸۰۴۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز,اولین گردهمایی پیشکسوتان آماد و پشتیبانی با هدف تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و شهدای آماد برگزار شد.

در این گردهمایی سردار فدوی فرمانده نیرویی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس در جبهه ی حق یک روز هم پشتیبانی ها لغو نشد گفت:جنگ حق و باطل همواره وجود داشته است و یک امر ثابت بوده که در دعوای بین حق و باطل ,خداوند متعال فرموده اند که من در طرف حق هستم و وقتی خداوند در یک طرف باشد طبیعی است که قطعا پیروزی از آن جبهه ی حق است و حق همیشه پیروز است.

سردار فدوی افزود:الحمدلله رزمندگان اسلام این افتخار را پیدا کرده اند که الان در خون خود با دشمن نمی جنگند و هزاران کیلومتر دور تر از خانه ی خود با دشمن می جنگند.

وی تصریح کرد:وزیر دفاع امریکا در نشست هایشان به این مسئله اشاره کرده است که ما و کشورهای هم پیمانمان باید توانمندی ایجاد کنیم که در برابر ایران قدرت باز دارندگی داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدارلن اظهار داشت:قدرت جبهه ی حق با قدرت جبهه ی باطل قابل مقایسه نیست به همان علت که خداوند متعال فرموده است که من در جبهه ی حق هستم.
از زمان انقلاب اسلامی تا کنون آمریکایی ها با پنج کودتا به دنبال شکست انقلاب بودند که نتوانستند پیروز شوند.

وی گفت:امروز شاهد بیداری لسلامی هستیم و الان نزدیک به دوسال است که یک ائتلاف جهانی دارد در برابر مردم مظلوم یمن می جنگند و نتوانسته اند پیروز شوند و به دنبال آتش بس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه از پایان جنگ جهانی دوم تاکنون 30فروند شناور مورد اصابت قرار گرفته است خاطرنشان کرد :هشتای آن در این یک و نیم سال اخیر در منطقه یمن مورد اصابت قرار گرفته است و چهارتای آن در سه ماه گذشته صورت گرفته است.
وی در پایان گفت نقطه عطف شیعه زمانی است که مطیع امام خود باشد و عمل بع تکلیف یک عنوان نیست و هرکسی در هر جایی قرار دارد تکلیفی دارد.

پیش از سخنرانی سردار فدوی سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر عج خوزستان ضمن خوش امد گویی به حضار و پیشکسوتان و بالاخص سردار فدوی و سردار خادمی مسئول اماد و پشتیبانی سپاه,یاد و خاطره ی پیشکسوتان مرحوم اماد و شهدای مدافع حرم اماد شهیدان نوری ,مختاروند,هلیساوی,عراقی گرامی داشت.

گفتنی این گردهمایی توسط اماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولیعصر خوزستان برگزارشد و در پایان این مراسم از خانواده شهدا تجلیل شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار