با بدرقه رسمی مسئولان شهرستان فریمان صورت گرفت؛

اعزام بیش از 300 زائر از فریمان به مناطق عملیاتی جنوب کشور/ 13 نفر از مولوی‌های اهل سنت همراه با کاروان

352 زائر از شهرستان فریمان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۸۰۴۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، کاروان راهیان نور متشکل از ۳۵۲ نفر از شهروندان فریمانی در قالب ۸دستگاه اتوبوس با بدرقه  فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه سپاه فریمان وجمعی از مسئولان ادارات و نهادها از محل ستاد ناحیه مقاومت بسیج فریمان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شد.
 
سرهنگ دوم پاسدار حسین شمس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان در مراسم بدرقه زائران کربلای ایران اظهارکرد: دفاع مقدس افتخار بسیار بزرگی برای نظام اسلامی است، لذا باید از لحظه لحظه این سفر معنوی که مزین به عطر شهدا ویادگار هشت سال دفاع مقدس است، به خوبی بهره‌برد.

سرهنگ دوم پاسدار شمس خاطرنشان کرد: تمام لحظات دفاع مقدس خاطره جانفشانی و رشادت‌های رزمندگان اسلام و جوانان غیور این مرز و بوم را در سینه خود جای داده‌است.

شمس تاکیدکرد: برای اصلاح و تربیت نفس، باید از سیم خاردار نفس خود عبورکنیم تا معبر بازشود و نور خدا در دل‌های ما روشن و نورانی گردد.

وی زائران به ویژه جوانان و نوجوانان را به استفاده از این اوقات توصیه‌کرد و اظهارداشت: راهیان نور فرصتی است تا با سیره و روش زندگی شهدا بیشتر آشنا شوید.

گفتنی است، برای اولین بار 13نفر از مولوی‌های اهل سنت فریمان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار