خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اردستان از برگزاری برنامه های مختلف ویژه روز شهید در این شهرستان با همکاری مردم و مسئولان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۸۰۲۸
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان،ماشاالله حمامیان روز یکشنبه به مناسبت 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهید افزود: مزین کردن فضای شهرستان با نصب بنرهای گرامیداشت روز 22 اسفند و روز شهدا، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک و نواختن زنگ شهادت در مدرسه های شهرستان از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شاهد و حضور در آموزشگاه هایی که به نام شهید مزین است و سخنرانی در جمع دانش آموزان در ارتباط با ویژگی های شهید و شهادت و بیان نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر اقدام های انجام شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردستان گفت: تلاش در جهت الگو سازی شهدا با درج وصایا و معرفی سیره شهدای فرهنگی و دانش آموز، تهیه و توزیع ویژه نامه شهدای فرهنگی و دانش آموز در مدرسه ها از دیگر برنامه های روز شهید در شهرستان اردستان است.
حمامیان تصریح کرد: بازدید و تجلیل از خانواده معظم شهدا، تکریم مادران و همسران شهدای والا مقام با حضور مسئولان شهرستان نیز انجام خواهد شد.
وی افزود: به مناسبت روز شهید و تجلیل از مقام شامخ شهیدان هدایای معنوی و فرهنگی جمعه گذشته در بین نمازگزاران جمعه شهرهای اردستان، زواره و مهاباد توزیع شده است.
شهرستان اردستان دارای 323 شهید شامل 79 نفر دانش آموز و 21 نفر فرهنگی و بقیه از اقشار مختلف و 166 خانواده دارای دو شهید است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها