مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد
ابراهیم نوروزی گفت: از جمعی از خانواده های شهدا همچون شهید غیاثوند، شهید برادران، شهید صحرایی تجلیل می شود و از 7 نفر از اصحاب رسانه که عضو خانواده شهدا هستند تقدیر می شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۵۱
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

از خانواده شهدای رسانه تجلیل می شودابراهیم نوروزی مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: برنامه حضور اصحاب رسانه به مناطق جنگی و سرزمین های راهیان نور را داریم که تنفس در فضای شهدا و رزمندگان بسیار موثر است.

وی افزود: مسافرانی که به مناطق عملیاتی می روند با روحیه جدید و اخلاص شهدا به شهر خود باز می گردند و می توانند با دل نوشته ها و تصاویر خود به اصحاب رسانه کمک کنند تا خلوصی که وجود دارد را به قلم در آورند.

مسئول بسیج رسانه البرز اظهار داشت: کسانی که به این اردوها می روند می توانند تاثیراتی را بر روی خود احساس کنند و آنها را به جامعه هم انتقال دهند.

نوروزی با اشاره به بخشی از برنامه های بسیج رسانه البرز گفت: اخیرا در بهمن ماه تعدادی از اصحاب رسانه را به بیت حضرت امام در جماران و حرم مطهر ایاشن اعزام کردیم و سفر زیارتی قم و دیدار با آقای جوادی آملی و قرائتی را نیز داشتیم.

مسئول بسیج رسانه البرز تصریح کرد: همایش سالانه سازمان بسیج رسانه البرز که امروز 23 اسفند برگزار می شود به مناسبت گرامیداشت شهدای رسانه است و در آن از جمعی از خانواده های شهدا همچون شهید غیاثوند، شهید برادران، شهید صحرایی تجلیل می شود و از 7 نفر از اصحاب رسانه که عضو خانواده شهدا هستند تقدیر می شود. از 5 مسئول که همواره به رسانه ها پاسخگو بودند نیز در این مراسم قدردانی می شود.

ارسال نظرات