خبرهای داغ:
سردارمحمدرضا اسحاقی، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در زمینه کشفیات در همه موارد رشد داشته‌ایم و رشد وقوع جرائم در سطح استان کنترل شده است.
کد خبر: ۸۸۳۷۹۲۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز:سردار محمدرضااسحاقی قبل ازظهرامروز در نشست خبری يااصحاب رسانه ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت حضرت ام البنین(س) و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: به دلیل مناسبت‌های پیش رو از جمله چهارشنبه آخرسال، سفرهای نوروزی، روز طبیعت و نیز دیگر مناسبت‌ها ماموریت‌های مختلفی داریم.

وی با اشاره به حضور کاروان‌های راهیان نور در استان خوزستان افزود: برآورد تردد این کاروان‌ها در سطح استان در حدود 6 میلیون نفر است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به چهارشنبه آخر سال اشاره و بیان کرد: در ابتدا از همه افرادی که برای گذراندن این روز در کمال آرامش و امنیت تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنیم ولی با کسانی که نظم و آرامش شهر را مخدوش کنند برخورد جدی می‌شود.

وی گفت: همچنین بازی استقلال و تیم قطری را در پیش رو داریم که توصیه می‌شود تماشاگران این بازی همه نکات را رعایت کنند و مراعات حال شهروندان را داشته باشند.

سردار اسحاقی با بیان اینکه تشدید گشت‌های آشکار و پنهان در حال انجام است، عنوان کرد: در 184 نقطه به ویژه در مدخل‌های ورودی شهر و نیز اماکن سیاحتی و زیارتی، کانکس و چادر موقت با هدف ارائه خدمات بیشتر در نظر گرفته شده است. تشدید برخورد با متخلفان رانندگی را خواهیم داشت چرا که 30 درصد حوادث منجر به مرگ در رانندگی، به دلیل سرعت و سبقت است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان درباره موضوعات مرتبط با جرائم بیان کرد: در زمینه کشفیات در همه موارد رشد داشته ایم و رشد وقوع جرائم در سطح استان کنترل شده است.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران نسبت به نوع اطلاع‌رسانی درباره نزاع و اتفاقات روستای پتک باغملک افزود: در شورای تامین تصمیم گرفته شد که یک یا دو نفر( استاندار و معاون امنیتی) در این زمینه سخنگو باشند، در این موضوع اصلا بایکوت خبری وجود نداشت.

سردار اسحاقی با بیان اینکه تصمیماتی برای مدیریت این جریان گرفته شده است، درباره آخرین جزئیات از اتفاقات روستای پتک افزود: از این نظر که در چند روز اخیر مشکل جدیدی در این روستا رخ نداده، ظاهرا توفیقات خوبی داشته‌ایم.

وی درباره چهارشنبه آخر سال افزود: قبل از غروب آفتاب در روز سه‌شنبه اقدامات و نظارت‌ها آغاز می‌شود همچنین محدودیت‌های ترافیکی نیز در این زمینه در نظر گرفته شده، بیش از 17 هزار قطعه مواد محترقه در چند روز اخیر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به امنیت استان بیان کرد: خوزستان، استانی فوق‌العاده حساس و مورد طمع در بیرون از کشور است. بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در ایام اربعین به استان وارد شدند ولی هیچ حادثه‌ای رخ نداد چرا که مردم خوزستان با تمام وجود از انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند. ما در راستای ایجاد امنیت در سطح استان همه توان‌مان را به کار گرفته و به همه چیز اشراف کامل داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها