خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه سربیشه خبر داد

پرداخت بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی درسربیشه

فرمانده ناحیه سپاه سربیشه گفت: در سال جاری بسیج سازندگی شهرستان سربیشه موفق به پرداخت 6 میلیارد و 830 میلیون ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۸۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
محسن کاری فرمانده ناحیه سپاه سربیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت : در سال جاری بسیج سازندگی این شهرستان از طریق اعطای تسهیلات تعداد 27 کارگاه اقتصاد مقاومتی در عرصه های پرورش شتر مرغ ، شتر ، دام سبک و سنگین ، پرورش زنبور عسل و مرغ بومی و همچنین کاشت زعفران و اصلاح و احیاء باغات بخصوص زرشک راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه با ایجاد کارگاه های کوچک و زودبازده در سال جاری برای 68 نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است خاطرنشان کرد: 7 کارگاه در عرصه صنایع تبدیلی کوچک ، صنایع دستی و خرده فروشی شامل تابلوفرش ، قالی خرید دستگاه زرشک پاک کنی و بسته بندی و... را با اعتبار 6 میلیارد و 830 میلیون ریال راه اندازی نموده است.

کاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه تعداد 73 نفر در جهت دریافت تسهیلات به بانک مهر اقتصاد معرفی شده اند گفت: به دلیل قوانین سخت و دست و پا گیر بانک بسیاری از افراد انصراف دادند و فقط تعداد 34 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند .

وی ادامه داد: گرچه سهمیه ابلاغی شهرستان 655 میلیون تومان بوده اما بسیج سازندگی موفق به جذب 683 میلیون تومان شده که مبلغ 280 میلیون ریال بیشتر از سهمیه ابلاغی را جذب نموده است .

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی موفق به جذب 105 درصدی اعتبارات در سال جاری شده است و این 5 درصدی را که بیشتر جذب کرده از سهمیه شهرستانهایی است که موفق به جذب اعتبارات نشده بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها