خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: مردم و علماء پای بند دین هستند و در مقابل افرادی که در برابر ولایت و نماینده ولایت ایستاده اند می ایستند.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۷۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

حجت السلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با اشاره به تحصن علماء، ائمه جمعه ، روحانیون و طلاب استان در مدرسه علمیه سفیران هدایت بیرجند علیه سخنان سخیف استاندار با بیان اینکه آقای پرویزی در این جلسه چند بار تاکید دارند که "باید فکر اصلاح شود و تفکر عوض شود" گفت: استاندار در این جلسه می گوید من پست و مقام خود را کنار گذاشتم و نگران پست و مقام خود نیستم .

وی با بیان اینکه سخنان استاندار در خصوص رقص زن و مرد خلاف شرع و حرام است افزود: آیا استاندار نگران ترویج فرهنگ ابتذال نیست که این حرف ها را می زند؟

نوفرستی به رقص مختلط سه گروه توریستی ایام عاشوراء در طبس و آخر ماه صفر در زیرکوه اشاره کرد و گفت: یک گروه دختر و پسر در کویر سه قلعه درشهادت حضرت زهرا(س) رقص مختلط داشتند.

وی بیان داشت: امام خمینی(ره) فرمودند" انبیاء آمدند تا جامعه اصلاح شود و اگر علمای دین در جامعه اسلامی در برابر ابتذال بایستند مورد تقدیر خدا قرار می گیرند".

نوفرستی ادامه داد: بر علمای دین است که در چنین موقعی ساکت ننشینند و امر به معروف و نهی از منکر کنند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) ابراز داشت: ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه دراستان در مقابل سخنان سخیف استاندار موضع گرفتند و از آن زمان 20 روز گذشته است.

وی افزود: متاسفانه استاندار و مسئولین کشوری نه تنها توجه نکردند بلکه این حرکت ها را اصولی معرفی کردند و کاری کردند که علماء و ائمه جمعه مجبور به تحصن شدند و قطعا در تاریخ هم خواهد ماند.

وی با اشاره به سفر قائم مقام وزیر کشور به استان عنوان کرد: آقایانی که از وزارت کشور آمدند بعد از سه ساعت معطل کردن علماء و اینکه نماینده ولی فقیه حاضر نشدند قائم مقام وزیر کشور را بپذیرند مگر اینکه با تحصن کنندگان صحبت کنید که روز بعد با آیت الله عبادی دیدار کردند.

وی افزود: حضور قائم مقام وزیر کشور در بین متحصنین نتیجه بخش نبود و گفتند اقای پرویزی استاندار خواهد ماند.

نوفرستی با بیان اینکه همه انبیاء(ص) و ائمه اطهار(ع) برای اصلاح جامعه آمدند، گفت: مردم و علماء پای بند دین هستند و در مقابل افرادی که در برابر ولایت و نماینده ولایت ایستاده اند می ایستند و هیچ وقت در برابر احکام دین کوتاه نمی آییم و باید آقایان پاسخ گو باشند و این جزء با عزل امکان ندارد و استاندار لیاقت این جایگاه را ندارد.

یادآور می شویم، استاندار خراسان جنوبی روز پنج‌شنبه (28 بهمن 1395) در جمع هنرمندان استان که گفته بود "باید فکر اساسی شود و جهت فرهنگی در این استان که همه انسان های متدین و خوش فکر هستند تغییر کند اما برخی اتفاقات تلخ افتاده است که انگار هنوز بیرجند شهر پادگان ها است و این اصلا مناسب مردم استان نیست".

علی اکبر پرویزی در این جلسه می گوید که " در هیچ شهرستانی اداره اماکن وجود ندارد و فرمانده نیروی انتظامی باید پاسخ گو باشد که این اماکن کیست و چکاره است و این چه تفکری است که برای مردم شهر پادگان درست کرده اند.

وی اضافه می کند " آقای رئیس جمهور به خراسان شمالی سفر کردند که من در حاشیه سفر به ایشان گفتم مردم خراسان شمالی مردمی شاد هستند ساز ودهلشان تار ودف در همه حوزه ها هست و در مراسم عروسی های ما در منطقه باختاران ها به صورت خیلی مرسوم است که آقایان می رقصند؛ خانم ها می رقصند اماکنی هم وجود دارد که خیلی به اسلام ومسلمین لطمه وارد نمی شود".

ارسال نظرات
پر بیننده ها