خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

مسئولین مانند مردم باجانشان برای انقلاب کار کنند

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: بهتر است مسئولین با تریبون‌هایی که در دسترس دارند توضیحی از اقدامات خود در خصوص اقتصاد مقاومتی دهند و بگویند که تا چه اندازه در راستای شعار سال موفق بوده‌اند!
کد خبر: ۸۸۳۷۸۶۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با حس مجاهدت طلبی اظهار کرد: طبق فرمایشات رهبری که در میان خادمین راهیان نور مطرح فرمودند جامعه ما مفتخر است که حس کجاهدت طلبی از مهمترین شاخصه هایش عنوان می گردد.

وی ادامه داد: ارتباط و زمینه سازی در حوزه های مختلف خصوصا در راهیان نور که نسل جدید ارتباط برقرار می‌کنند باعث انتقال فرهنگ می شود و نا گفته نماند که خود 8سال جنگ تحمیلی می‌تواند یک دانشگاه بزرگ برای جوانان باشد.

حیدری افزود: امروزه ما باید راه اهل بیت و ائمه اطهار و همچنین فرمایشات رهبری را در بعد‌های فرهنگی گفتمان سازی کنیم و از این طریق روحیه مجاهدت و شهادت طلبی را در جامعه گسترش دهیم.

وی در پاسخ به سوال "با توجه به اینکه مردم همیبشه برای اسلام و انقلاب جان خود را فدا کرده اند، اکنون وظیفه دولت مردان چیست؟" گفت: وظیفه مسئولین در این رابطه با توجه به اینکه امروزه شرایط سخت اقتصادی برای مردم وجود دارد بسیار سنگین است.

 این مسئول اذعان کرد: مردم شهیدپرور سرزمین ما همیشه در همه عرصه ها در کنار نظام و انقلاب بوده‌اند، و تاکنون استکبار همیشه بدنبال ضربه زدن به ما بوده است اما ملت بخوبی وظایف خود را انجام داده اند و حالا نوبت مسئولین است.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز تصریح کرد: متاسفانه مسئولین و دولتمردان ما راحت طلب و تجمل گرا شده‌اند این تصویب حقوق‌های نجومی نشان از آن دارد که زندگی‌های تجملی و رفاه کامل دارند و توجهی به تورم و افزایش قیمت‌ها ندارد و مشخص است که تاثیری بر روند زندگی آنان نمی‌گذارد.

حیدری در ادامه گفتگو یادآور شد: در بحث نظام اسلامی می‌بینم که تاکنون به دولت اسلامی دست نیافتیم و فقط سعی در تشکیل انقلاب و نظام اسلامی بوده ایم.

این فرمانده بیان کرد: اگر دولت اسلامی برقرار شود آن وقت مسئولین دغدغه مردم را می‌فهمند و در همه زمینه ها دولت این وظیفه را دارد که به دغدغه های ملت رسیدگی کند چرا که برخی در این میان هستند که که به فرهنگ، ارزش ها و ولایت مداری ما ضربه بزنند.

حیدری تبیین کرد: متاسفانه کسانی که در راس کار قرار دارند فقط حرف میزنند و عملا کاری نمی بینیم، باید مثل مردم با تمام وجود جان‌شان را برای کشور و انقلاب بدهند.

بهتر است مسئولین با تریبون‌هایی که در دسترس دارند توضیحی از اقدامات خود در خصوص اقتصاد مقاومتی دهند و بگویند که تا چه اندازه در راستای شعار سال موفق بوده‌اند !

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در پایان این گفتگو ابراز کرد: متاسفانه میبینیم که امروزه دولتمردان ما چشم به دست بیگانگان دوختند و امید به غربی‌ها دارند اما به گفته مقام معظم رهبری فقط باید چشم به مردم و نخبگان خودمان بدوزیم و با اتحاد و همدلی از ظرفیت درونی استفاده کنیم و به اهداف دولت اسلامی دست یابیم.

1007/ت30/ب      

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار