مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی خبر داد؛

اجرای بیش از چهار هزار طرح اشتغال در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه چهار هزار و 358 طرح اشتغال با اعتباری بیش از 541 میلیارد ریال در 11 ماهه امسال اجرا شده است، افزود: از این تعداد 968 طرح از محل اعتبارات امدادی، سه هزار و 390 طرح از محل تسهیلات قرض الحسنه بانک ها بوده است.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۶۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از کمیته امداد استان، محمد کلامی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح های اشتغال 106 میلیارد ریال از محل اعتبارات امدادی هزینه شده است، بیان کرد: در 11 ماهه امسال 434 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای طرح های اشتغال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: طرح های اشتغال اجرا شده شامل 272 طرح کارانگیزی، یک هزار و 393 طرح توان افزایی و دو هزار و 693 طرح خودکفائی بوده است.

کلامی با بیان اینکه بیشترین طرح اجرا شده در بخش دامپروری بوده است، تاکید کرد: از مجموع طرح های اجرا شده 179 طرح در بخش کشاورزی، یک هزار و 567 طرح در دامپروری، یک هزار و 203 طرح در صنایع دستی و یک هزار و 409 طرح نیز در بخش خدمات هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان رویکرد این نهاد را توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از طریق اجرای طرح های اشتغال،آموزش های فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات اشتغال عنوان و اظهار داشت: يكي از اهداف اساسی کمیته امداد ايجاد اشتغال پايدار و هدايت مددجويان به سمت خودکفائی است.

کلامی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از 29 هزار طرح اشتغال، تحت نظارت کمیته امداد استان در حال اجرا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار