خبرهای داغ:
اجراي دو طرح گردشگري در شهرستان هاي گرمسار و مهديشهر مورد موافقت كارگروه گردشگري استان سمنان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۵۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، در جلسه كارگروه گردشگري استان سمنان، با ايجاد مجتمع گردشگري در مسير گرمسار به بنه كوه و كليات اجراي طرح گردشگري در جاده مهديشهر به شهميرزاد موافقت شد.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان گفت: براي راه اندازي مجتمع گردشگري پيشنهادي در مسير گرمسار به بنه كوه، سرمايه گذاري به مبلغ  13 ميليارد تومان پيش بيني شده است و اين مجتمع زمينه اشتغال 55 نفر را فراهم مي كند.

«حسين خواجه بيدختي» افزود: سرمايه گذار اين پروژه داراي يك هكتار زمين است كه خواستار تغيير كاربري آن و دريافت يك هكتار زمين در جوار آن است.

وي گفت: طرح گردشگري پيشنهاد شده در جاده مهديشهر – شهميرزاد داراي چهار هزار و 750 متر مربع عرصه و بيش از 11 هزار متر مربع زيربنا است.

بيدختي افزود: طرح پيشنهادي، مجموعه گردشگري-تجاري – اقامتي  است كه شامل واحدهاي پذيرايي و رستوران، سالن اجتماعات، بازارچه سنتي، شهربازي مسقف و ... خواهد بود.

وي با اشاره به اينكه سرمايه گذار زمين مورد نياز براي اجراي اين طرح را در اختيار دارد، گفت: حجم سرمايه گذاري پيش بيني شده براي اجراي اين طرح 20 ميليارد تومان است.

اعضاي كارگروه گردشگري استان سمنان در پايان، با اجراي طرح گردشگري در مسير گرمسار به بنه كوه موافقت كردند و كليات بخش گردشگري طرح گردشگري مسير مهديشهر به شهميرزاد مورد موافقت قرار گرفت  و مقرر شد اين طرح در كارگروه زيربنايي مورد بررسي قرار گيرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها