خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور تحقق انتقال فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان امروزی است تا در عرصه جنگ نرم، سهمی از ممانعت از هجوم فرهنگ غرب به داخل کشور داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۲۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

محمد کشاورز مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تاثیر اردوهای راهیان نور و نقش بسیج در فعالیت و اشاعه این فرهنگ اظهار کرد: امروزه اردوهای راهیان نور یکی از عرصه های بزرگ فرهنگی تاثیرگذار است که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی تبیین کرد: اردوهای راهیان نور سبب آشناسازی نسل جوان امروزی با رشادت ها و از جان گذشتگی های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس می‌شود.

این مسئول مطرح کرد: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور تحقق انتقال فرهنگ دفاع مقدس در میان جوانان امروزی است تا در عرصه جنگ نرم، سهمی از ممانعت از هجوم فرهنگ غرب به داخل کشور را داشته باشد.

مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین توضیح داد: حضور فعال در بحث اعزام زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب، غرب و شمال غرب، دریایی و راهیان نور ویژه دانش آموزی و دانشجویی، برگزاری جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور، به نمایش در آوردن نمایش‌های فرهنگی بصیرتی برای زائران راهیان نور از جمله برنامه‌های قرارگاه راهیان نور بسیج در طول سال است.

کشاورز حضور فعال سپاهیان و بسیجیان در ستاد مرکزی راهیان نورکشور را از جمله اقدامات قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج عنوان کرد و گفت: پیگیری و تصویب و اجرای دستورالعمل های ابلاغی، هدایت، هماهنگی، نظارت و اجرای بهینهی راهیان نور بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از دیگر اقدامات این قرارگاه می‌باشد.

وی ادامه داد: به کارگیری راویان فتح در راهیان نور، توسعه و تجهیز اردوگاه‌های راهیان نور استان، برگزاری برنامه های فرهنگی، بصیرتی و همچنین برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در یادمان‌ها و اردوگاه‌های راهیان نور بخشی دیگر از خدمات قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج است.

مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه یادآور شد: برنامه ریزی به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بین بسیجیان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین اقدامات قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج در اردوهای راهیان نور می‌باشد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها