خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: اگر پدران و مادران شهدا نتوانستند برای پیگیری مشکلات خود به بنیاد شهید مراجعه کنند نباید کارشان زمین بماند و مسئولان موظف به رسیدگی مشکلات آن‌ها هستند.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۲۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در دیدار کارکنان بنیاد شهید که به مناسبت سالروز فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: روز رستاخیز بسیاری از رفاقت‌ها تبدیل به دشمنی می‌شود، غیر از رفاقت‌هایی که بر اساس تقوا صورت گرفته است.

وی با تأکید بر این‌که تقوا باید مبنای دوستی‌ها، ارتباطات و عزل و نصب‌ها باشد، تصریح کرد: نباید انتصاب‌ها فرمایشی صورت بگیرد چرا که منشأ بسیاری از فسادها در جامعه همین انتصاب‌های فرمایشی است.

امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در استان قزوین سفارشی شدن عزل و نصب‌ها و نفوذ آدم‌ها در جابجایی مسئولان بسیار زیاد است و این مسئله به ایمان مردم و حیثیت مدیران استان لطمه وارد می‌کند و ضروری است مسئولان از این اقدامات پرهیز کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که باید رسیدگی به مشکلات پدران و مادران شهدا با جدیت صورت پذیرد، تأکید کرد: اگر پدران و مادران شهدا نتوانستند برای پیگیری مشکلات خود به بنیاد شهید مراجعه کنند نباید کارشان زمین بماند و مسئولان باید با جدیت به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

وی با بیان این‌که «آزادگی» و «حریی» ویژگی مشترک شهدا محسوب می‌شود، گفت: شهدا برای اهداف والای الهی و انسانی از جان و دنیایشان گذشتند و به خاطر بهره‌مندی از این دو ویژگی به جایگاه رفیع شهادت نائل آمدند.

عابدینی «آرمان‌خواهی» را هدف دیگر شهدا دانست و ادامه داد: آرمان‌خواهی در وصیت‌نامه شهدا موج می‌زند و پیگیری منویات امام خمینی (ره) از سوی شهدا و حضور در میدان جهاد و مبارزه به خوبی گویای آرمان‌خواهی شهداست

امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که آرمان‌خواهی شهدا بر اساس مبانی دینی و الهی بود، اضافه کرد: از آن جایی که آرمان‌خواهی شهدا بر اساس مبانی دینی و الهی بود، از همراهان و نسل‌های آینده انتظار داشتند تا راهشان ادامه پیدا کند.

وی افزود: بخش عمده رسالتی که امروز بر عهده مسئولان و مردم قرار دارد، پیگیری آرمان‌های شهداست و پاسداری از حریت، آزادگی، ولایت و رهبری دینی از مهم‌ترین آرمان شهداست که باید با جدیت دنبال شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها