مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

خلأ اتاق های اندیشه ورز عامل تقلید برنامه سازان از شبکه های ماهواره ای

عادل نوروزیان گفت: ما اتاق های اندیشه ورز نداریم یا اگر داریم فقط به اسم است و خروجی ندارد اگر این اتاق ها خوب عمل می کردند و مخاطب را می شناختند و نیاز سنجی واقعی صورت می گرفت برنامه ها پر بازدید تر بود.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۱۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
عادل نوروزیان مسئول بسیج رسانه خوزستان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از کپی برداری بعضی از برنامه های صدا و سیما از شبکه های ماهواره ای و تقلید از آنها برای جذب مخاطب گفت: بحث کپی برداری ها به عدم خود باوری بر می گردد که در سازمان های دیگر به غیر از صدا وسیما هم بعضا دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه عده ای فکر می کنند اگر برنامه ها را کپی کنند جذب مخاطب دارند گفت: در صورتی که بافت فرهنگی و دینی و عرف ما کاملا متفاوت با کشور های خارجی است و بومی سازی در این زمینه صورت نمی گیرد.

مسئول بسیج رسانه خوزستان اظهار داشت: نکته دوم این است که خارجی ها در اتاق های اندیشه ورز خود مخاطبان را شناسایی کرده و و برای نیاز آنها برنامه سازی می کنند و نیاز آنها با نیاز مخاطبان ما متفاوت است. نیاز جوان در کشور خارجی با نیاز جوان در کشور ایران فرق می کند.

نوروزیان بیان داشت: ما اتاق های اندیشه ورز نداریم یا اگر داریم فقط به اسم است و خروجی ندارد اگر این اتاق ها خوب عمل می کردند و مخاطب را می شناختند و نیاز سنجی واقعی صورت می گرفت برنامه ها پر بازدید تر بود.و باید در این خصوص کار جهادی کرد.

ارسال نظرات