خبرهای داغ:
اولین کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود به سفر راهیان نور اعزام شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۱۴
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام اولین کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی شاهرود به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: اولین کاروان به استعداد 140 نفر از دختران دانشگاه های شاهرود به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: این گروه صبح امروز از مسجد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای سفر پنج روزه و بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به استان خوزستان رهسپار دیار عاشقان الله گردیدند.

جلیلی تصریح کرد: دانشجویان در این سفر معنوی از مناطق مختلف دوران دفاع مقدس از جمله فتح المبین، فکه، هویزه، طلائیه، علقمه، نهرخین، شلمچه، اروند، پاسگاه زید، یادمان عملیات رمضان، معراج الشهدا اهواز و قتلگاه شهدای هفته تپه در اندیمشک بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کاروان براداران دانشجو نیز به استعداد 140 نفر به سرزمین های نور اعزام خواهند شد عنوان کرد: کاروان براداران از مسجد دانشگاه صنعتی شاهرود 25 اسفندماه راهیان سرزمین های نور خواهد شد و از مناطق عملیاتی گفته شده بازدید خواهند کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود با تاکید بر سخنان رهبر انقلاب بر توجه به راهیان نور گفت: این سفر معنوی در خودسازی جوانان نسل امروز انقلاب بسیار مهم است و تلاش داریم در این سفر با استفاده از راویان مجرب بتوانیم این فرهنگ را در جوانان علاقمند نهادینه نماییم تا بعد از این سفر این جوانان خود مبلغ این فرهنگ در بین دوستان و همکلاسی های خود باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها