معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج گفت: نقش‎آفرینی بسیج در عرصه‎های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.. است که طبق آن چیزی که مقام معظم رهبری بیان کرده‎اند موجب شده تا مایه ابهت و افتخار نظام شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۱۰
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضفعین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه بسیج مایه ابهت و افتخار نظام است بیان داشت: طبیعتا بسیج در دوران دفاع مقدس و نقش آفرینی بسیار بالایی داشته و فتوحات بزرگی را برای این ملت رقم زده و پس از این دوران نیز با اتکا به فرهنگ و روحیه بسیجی که سرشار از ایمان، اخلاق و اخلاص است و بزرگترین سرمایه بی‎بدیل بسیج به حساب می‎آید  می‎تواند برای همه حتی نسل‎های آینده نیز الگو باشد و راه را نشان دهد.

آزادی گفت: بعد دوران دفاع مقدس بسیج در عرصه فرهنگی و جنگ نرم حضور شایسته و افتخارآفرینی را داشته و اقدامات موثر فرهنگی را انجام داده است و در عرصه سیاسی نیز با در تمامی صحنه‎های انقلاب اسلامی وهرجایی که نظام نیاز داشته حضوری بی‎نظیر داشته است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج در ادامه این مطلب با اشاره به فتنه سال 88 عنوان کرد: یکی از مواقعی که بسیج به کمک نظام آمده همین فتنه 88 است که بسیج با حضور خود در دفع  این فتنه نقش بزرگی ایفا کرده همچنان‎که در خلق حماسه نه دی نیز تاثیرگذار بوده است که این موارد اوراق ذرینی از این نهاد مقدس است.

آزادی در خاتمه بیان کرد: بسیج مورد اعتماد ولایت است و نگاه ولایت نیز کماکان به نقش آفرین بسیج در همه عرصه‎هاست و این نقش‎آفرینی بسیج در عرصه‎های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و.. است که طبق آن چیزی که مقام معظم رهبری بیان کرده‎اند موجب شده تا مایه ابهت و افتخار نظام شود.

ارسال نظرات