خبرهای داغ:
بررسی بسیج در هیاهوی رکود و نجومی بگیران:
در جمهوری اسلامی برخی با انحراف از مسیر انقلاب دست اندازی به بیت المال را برای خود یک سهم ویژه می دانند با لحاظ کردن سهم اختصاصی برای فرزندان خود مبالغ هنگفتی را حق اوغات فراغت فرزندان در نظر می گیرند.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۷۱
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در جمهوری اسلامی برخی با انحراف از مسیر انقلاب دست اندازی به بیت المال را برای خود یک  سهم ویژه می دانند  با لحاظ کردن سهم اختصاصی برای فرزندان خود مبالغ هنگفتی را حق اوغات فراغت فرزندان در نظر می گیرند.

صفدر حسینی به عنوان یکی از مدیران نجومی بگیر  که در صندوق توسعه ملی  برای خود سهمی قایل شده بود پس از انتقادات فراوان و موضعگیری های شدید رهبری از کار برکنار شد، پس از مدتی نه تنها دولت مردان و سران سه قوه اهمیتی برای سخنان رهبری قائل نشدند بلکه با بازی های سیاسی گرفتن حقوق های نجومی را منکر شدند.

فرزند صفدر حسینی در مجلس فریاد می زند پدرم سهم خود را از سفره انقلاب برداشته، این کلام در تضاد آشکار با مواضع رهبری و امام راحل بوده، در مدتی که بازیهای سیاسی سه قوه برای شبهه افکنی ادامه داشت رهبر انقلاب مجددا نسبت به سرانجام نجومی بگیران گله مند ی خود را ابراز کردند.

پس از مواضع سریع رهبر انقلاب که فرمودند: این افراد لیاقت تکیه زدند بر این پست ها را ندارند، نجومی بگیر دولت تدبیر و امید به سازمان محیط زیست نقل مکان کرده و به عنوان رییس صندوق محیط زیست منصوب می شود گویا بسیاری از مدیران فقط در انقلاب باید صندوق دار باشند تا اریه خدمت کنند.

ضربه ای که مدیران صندوق دار به انقلاب زدند و ریزش هایی را که سبب شدند، بارها از زبان رهبر انقلاب جاری شد اما عدم پایبندی افراد و خواص به فرمایشات رهبر انقلاب از نظر مردم دور نخواهد ماند.

امروز جامعه گرفتار مدیران صندوق دار شده و کارگران دستشان از این خوان نعمت کوتاه و چشم به راه معجزه هستند. مدیرانی که دلباخته صندوق بوده چه گلی بر سر مملکت زده اند؟

کسانی که در راه خدا جنگیدند سهمشان با  دیگران  برابر است، احدی حق ندارد خود را منتسب به یار انقلاب و رهبری کند و متقاعد به برداشت سهم بیشتر از بیت المال  نماید.

در انتصاب صفدر حسینی به عنوان  رییس صندوق محیط زیست  نوعی مخالفت آشکار با فرمان رهبر انقلاب بوده و دولت مردان در این خصوص اندکی تامل کنند.

زمانیکه  امام (ع) علل اعتراض طلحه و زبیر را از ایشان سؤال فرمود اظهار داشتند، حق ما را در تقسیم بیت المال با غیر ما مساوی قرار دادی، امام در پاسخ فرمودند این شیوه رسول خدا (ص) بود که حکم قرآن نیز هم این است .

رسول خدا (ص) کسانیکه در راه خدا با جان و مال جنگیده بودند در تقسیم بیت المال با دیگران مساوی قرار داد. (ابن ابی الحدید ،‌شرح نهج البلاغه . صص ۴۲-۴۱)

رفتارعلوی نشان می دهد که هیچ نماینده ای حق ندارد دزدی و چپاول از بیت المال را سهم خود از سفره انقلاب بداند،این رفتار ها همان انحرافاتی بوده که طلحه و زبیر در طول خلافت خلافای پیشین مرتکب شدند. سفره انقلاب سهم کسانی بوده که در دوران جنگ سنگ بر شکم خود می بستند و با خوردن نان خشک و قمقمه ای آب دنیای خود را با خدا معامله کردند.

در عهدنامه مالک اشتر نسبت به کارگزاران خائن چنین دستور می دهند:«...اگر يكي از آنان دست به خيانت زد و گزارش بازرسان تو هم آن خيانت را تأييد كردند، به همين مقدار گواهي قناعت كرده، او را با تازيانه كيفر كن، و آنچه را كه از اموال در اختيار دارد از او باز پس گير، سپس او را خوار دار و خيانت كار بشمار و قلاده بدنامي به گردنش بيفكند.»

چرا در جمهوری اسلامی مدیری که تخلف نموده و دست اندازی به بیت المال داشته بر خلاف سیره علوی و کلام رهبر انقلاب به جایگاه بهتر گمارده می شود؟  قضاوت این امر با مردم انقلابی باشد.

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها