خبرهای داغ:
توسط مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام شد:
مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین نوروز 96 با برنامه های متنوع میهمان مخاطبان خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۴۹
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار کرد: در نوروز سال 96 سیمای مرکز قزوین با بیش از 30 عنوان برنامه تولیدی و تامینی همچنین در حوزه صدا نیز با بیش از 51 عنوان برنامه تولیدی و تامینی در خدمت مردم شریف استان هستیم.

وی افزود: رادیو قزوین در ایام نوروز با ویژه برنامه های «صدای بهار» و «گلباران» صبح و عصر مخاطبان را همراهی خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد سیمای مرکز قزوین هم شب های نوروز با ویژه برنامه  «بهارآمد» مقابل چشمان مردم خوب استان خواهد بود.

معصومی فر خاطر نشان کرد: برای لحظه ی تحویل سال هم رادیو قزوین ویژه برنامه ی «آب و آینه» و سیمای مرکز قزوین هم ویژه برنامه ی «نوبهار» را به ترتیب به مدت 240 و 150 دقیقه بصورت زنده برای مخاطبان پخش خواهند کرد.

وی بیان کرد: خبر مرکز قزوین هم در نوروز 95 گزارش های ویژه ی تولیدی ـ خبری با محوریت معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری و فرهنگی استان را در دستور کار خواهد داشت تا مسافران نوروزی و گردشگران بیش از پیش با این ظرفیت ها آشنا شوند.

وی تصریح کرد: محوریت برنامه های نوروزی صداوسیمای مرکز قزوین متشکل از بخش های مختلفی است که گفتگو با مسافران نوروزی، گفتگو با شهروندان قزوینی ، تبیین شعار سال، توصیه های بهداشتی و سلامت در ایام نوروز، بسته های صوتی شامل نوروز خوانی، یادنامه شهدا و ارتباط های تلفنی با مراکز استانها از جمله مهمترین بخش های این برنامه ها است.

معصومی فر با اشاره به توجه رسانه به انعکاس فعالیت های دستگاه های عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی ابراز کرد: صداوسیمای مرکز قزوین در ویژه برنامه های نوروزی خود که بصورت زنده پخش می شوند؛ گزارش های متعددی از فعالیت های این دستگاه ها که در ایام نوروز دارای کشیک هستند؛ تهیه و پخش می کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین یادآور شد: ویژه برنامه های «صدای بهار» و«گلباران» به ترتیب از ساعت 10 تا 12 و 17:30 تا 1930 در ایام نوروز از رادیو قزوین و ویژه برنامه ی «بهارآمد» هم از ساعت 21:30 تا 22:45 از سیمای مرکز قزوین پخش خواهند شد.

معصومی فر افزود: در طول ایّام نوروز هر روز دو سریال" ما فرشته نیستیم" از ساعت ٢٠ و ٤٥ دقیقه و سریال "ساختمان پدر" از تولیدات مرکز قزوین ساعت ٩ صبح از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای قزوین مطرح کرد: برنامه طنز تأمینی که تولید شبکه نسیم است، ساعت ١٧ هر روز و همچنین مستند" من نباید زنده باشم"هر روز ساعت ١٧و ٣٠ دقیقه روی آنتن سیما می رود.

وی افزود: برنامه های روزی روزگاری قزوین، طنز شکر آباد، مشق، گلخونه، بچه های خادم، تاشکفتن و  شگفتی ها از مهمترین برنامه های تأمینی سیمای مرکز قزوین در ایام نوروز است.

وی اضافه کرد: در حوزه صدا هم این مرکز با ٥١ برنامه به استقبال نوروز می رود که برنامه های دلنوازان، ورثه ی خان بابا، مشاهیر، تحفه، گنجینه، قند و عسل، قند پارسی، گلستان حکمت، چراغ مطالعه، شنیدنی های تاریخ و سفرنامه از جمله مهمترین این برنامه ها خواهند بود.

معصوفی فر عنوان کرد: در این ایام معاونت اطلاعات و اخبار تنها یک بخش خبری ساعت 20 را خواهد داشت.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین از افزایش برنامه های سیما در سال آینده خبر داد و تبیین کرد: طی سه مرحله میزان برنامه های پخشی سیمای این مرکز از 18 ساعت به 24 ساعت در سال آینده افزایش خواهد یافت.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها