اولین دوره مسابقات ویژه مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، 19 اسفند ماه همزمان با سراسر کشور و با حضور 88 تن از مدیران آموزشگاه های آزاد در فنی و حرفه ای زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۳۳
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اعلام این خبر گفت: اولین دوره مسابقات ویژه مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد همزمان با سراسر کشور، 19 اسفند ماه با هدف ایجاد انگیزه، رقابت سالم، شور و نشاط و شناسایی مدیران خلاق برتر آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، با حضور 88 تن از مدیران آموزشگاه های آزاد در آموزش فنی و حرفه ای زنجان برگزار شد.

محمد رضا انصاری با بیان اینکه اهمیت فعالیت آموزشگاه های آزاد در عرصه مهارت آموزی و نیروی کار جامعه واضح است، افزود: این مسابقات در 4 مرحله شامل آزمون کتبی، آزمون الکترونیکی،برگزاری مسابقات عملی و مهیج گروهی و انفرادی و ایراد سخنرانی و ارائه طرح برگزار می گردد که مرحله کتبی آن 19 اسفند ماه برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات برای شناسایی ظرفیت ها و توانایی های مدیران بخش خصوصی به کار گرفته می شود و از آن در بسط و گسترش آموزش های مهارتی و تربیت نیروی کار ماهر استفاده می گردد.

گفتنی است، به منظور آشنایی مدیران آموزشگاه های آزاد با دستور العمل های جدید و افزایش انگیزه در دو روز متوالی دوره آموزشی راهنمای استفاده از پورتال، دستورالعمل های تاسیس و اداره آموزشگاه های آزاد، کار آفرینی، شمیم و نما توسط مدیر کل، مسئول اداره موسسات کار آموزی آزاد و مسئول خدمات ماشینی ارائه شد.

ارسال نظرات