توزیع کتابچه های موضوعی ویژه عید نوروز و برپایی نماز جماعت در سه وعده از برنامه هایی است که در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری اجرا می شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۲۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری همه ساله همزمان با آغاز سال نو در امامزادگان استان زنجان اجرا می شود.

حجت الاسلام احمد نیکنام هدف از اجرای این طرح را تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی عنوان کرد و افزود: تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارتقای سطح فکری و فرهنگی و همچنین سطح معرفتی مخاطبان از اهداف اجرای این طرح می باشد.

این مقام مسوول با یادآوری اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند امسال آغاز می شود و تا 15 فروردین سال 96 ادامه دارد، گفت: مراسم تحویل سال در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.

حجت الاسلام نیکنام به برگزاری مراسم قرائت قران و زیارت آل یاسین در امامزادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح مراسم سنخرانی و تفسیر با موضوع دعای تحویل سال برگزار می شود.

این مقام مسوول به برگزاری گفتمان های دینی در طرح آرامش بهاری اشاره کردو گفت: نمایشگاه سبک زندگی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برپا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: تبلیغ چند رسانه‌ ای، غرفه کودک و نوجوان، مشاوره خانواده و تربیت کودک، غرفه حجاب و عفاف و برگزاری نمایشگاه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی و مذهبی در این طرح به اجرا درمی آید.

به گفته حجت الاسلام نیکنام، توزیع کتابچه های موضوعی ویژه عید نوروز و برپایی نماز جماعت در سه وعده از دیگر برنامه هایی است که در قالب این طرح اجرا می شود.

ارسال نظرات