حمیدرضا بازرگانی، عضو فعال انجمن سینمای جوان زنجان، برنده نخستین جشنواره عکس ملی با عنوان "خانه گرم" شده و مقام اول این جشنواره را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۰۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیرخانه نخستین جشنواره ملی عکس "خانه گرم" هیئت داوران از میان ۱۰۰۰ عکس رسیده به دبیرخانه طی ۳ مرحله داوری به ترتیب ۸۰ عکس،۱۰ عکس و در نهایت ۳ اثر را حائز رتبه‌های برتر اول تا سوم انتخاب کردند.

طبق بیانیه این هیئت، حمیدرضا بازرگانی با اثر "خانه آرزوها" حائز رتبه اول شد و خانم‌ها افخمی و کریمی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

گقتنی است هدف برگزار‌کنندگان نخستین جشنواره عکس "خانه گرم " پرداختن به روابط حاکم بر خانواده و چگونگی ساختار و جایگاه افراد خانواده در جهان معاصر بود که در این میان اثر حمیدرضا بازرگانی به واسطه ترسیم خلاقانه و به تصویر کشیدن صمیمیت و صداقت موجود در میان اعضای خانواده با استفاده از المان‌های زبان تصویر توانست از میان هزار عکس رسیده به دبیرخانه، نظر هیئت داوران را جلب نموده و رتبه نخست را کسب کند.

حمیدرضا بازرگانی فعالیت هنری خود را از سال ٦٩ به عنوان هنرجوی فیلم‌سازی و عکاسی در انجمن سینمای جوان زنجان آغاز کرده و اخیرا به عنوان مدرس در چند آموزشگاه هنری به برپایی کارگاه‌های آموزشی اقدام نموده است.

وی در کارنامه حرفه‌ای خود ده‌ها عنوان برتر جهانی و ملی در حوزه عکاسی و فیلم‌سازی کسب کرده و طراح و ایده‌پرداز پاسداشت روز جهانی عکاسی، جایزه عکس گون آی و همچنین جایزه عکس کوشا است.

ارسال نظرات