خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج فرهنگیان کشور در جمع پرشور فرهنگيان قرچك در همایش مبارزه با اشرافیگری اظهار داشت: هدف ما از انقلاب، تسلط دین بر جامعه و مبارزه با اشرافیگری بوده نه تجاوز به جیب مردم.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۹۰
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴

دکتر رمضانیان در جمع  فرهنگیان قرچک، در تبیین اشرافیت، آن را اصالت بودن مال و منال دانست و افزود: امروز برخی از مسئولین به این طرز فکر دامن زده و در این فضای فکری عمل می کنند و اعتقاد دارند کسانی که از نظر مالی برخوردار تر اند، لایق حکومت بوده و جامعه باید تحت فرمان آنها باشد.

وی ادامه داد: اولین نکته ای که در بحث اشرافیت مطرح است، آشنا نبودن این طبقه اجتماعی با درد و مشکلات بطن جامعه است و اینان قدرت را برای مکنت و ثروت خود می خواهند نه برای خدمت به مردم.

رمضانیان با اشاره به کلام مولا علی «ع» که هیچ مالی اندوخته نمی شود مگر اینکه حق مظلومی در آن باشد، تصریح کرد: قطعا اشرافیگری با آرمان های امام «ره» مغایرت دارد، چرا که هدف ما از انقلاب، حاکم کردن دین بر جامعه و مبارزه با اشرافیگری حاکمان بوده نه دستبرد زدن به جیب مردم.

مسئول بسیج فرهنگیان کشور همچنین خاطر نشان کرد: از آنجایی که اشرافیگری قدرت را ابزار ثروت اندوزی می داند، قطعا نگاه خضوع در برابر استکبار دارد و این خطر بزرگی است که انقلاب ما را تهدید می کند و باید به آن پرداخته شود و در مقابل قدرت و حکومت دست کسانی قرار داشته باشد که با روحیه جهادی جامعه را تعالی بخشیده و رشد دهند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: مشکل اینجاست که این اشرافیگران فقط به چپاول مال مردم بسنده نکرده و این تجمل گرایی را برای جامعه ارزش معرفی می کنند و برای راهبرد اهدافشان از ابزارهای گوناگونی از جمله فضای مجازی برای غافل و سرگرم کردن مردم استفاده می کنند، چرا که هوشیاری مردم برایشان خوشایند نبوده و مانع تحقق خواسته هایشان است.

 این مسئول، انقلابیگری را علاج همه مشکلات کشور بیان کرده و گفت:عاملان استکبار چه داخلی و چه خارجی  بدانند که قطار انقلاب در ایستگاه  آنان توقفی ندارد.

لازم بذکر است در این مراسم که به همت کانون بسیج فرهنگیان قرچک برگزار شده، سئولین شهرستان از جمله جانشین فرماندهی سپاه ناحیه قرچک، بسیج خواهران و بسیجیان حضور داشتند.

ارسال نظرات