تمهیداتِ تامین امنیت و روان سازی ترافیک در نوروز ۹۶

تمهیدات لازم برای تامین امنیت و روان سازی ترافیک برای تعطیلات نوروزی در کهگیلویه وبویراحمد اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۷۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
فرمانده نیروی انتظامی استان با اشاره به در پیش رو بودنتامین امنیت و روان سازی ترافیک در نوروز ۹۶ تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی گفت:یکی از اولویتهای کاری پلیس پیشگیری از وقوع جرائمی از جمله سرقت،نزاعهای فردی و دسته جمعی در ایام نوروز است.
سردار انصاری افزود:به همین منظور گشتهای پیاده،موتوری،خودرویی و پوششی را برای گشت زنی در نظر گرفتیم.
انصاری تامین امنیت در اماکن تفریحی و زیارتی استان را از دیگر اولویتهای پلیس برشمرد و ادامه داد:روان سازی ترافیک برای تسهیل در رفت و آمد مردم استان و گردشگران در محورهای مواصلاتی برون شهری و درون شهری از دیگر برنامه های پلیس در طرح ترافیکی نوروز است که از ۲۵ اسفندماه آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان به نقش موثر و بسزای مردم در کاهش جرائم از جمله سرقت اشاره کرد و از مردم استان خواست تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی خود از ایمن بودن منازل مطمئن شوند و پلیس را در این زمینه کمک کنند.
سردار انصاری همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس استان در حوزه های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت عادی و ۶۹ درصدی سرقت مسلحانه،افزایش ۳۶ درصدی کشفیات قاچاق کالا،کاهش ۲۹ درصدی نزاعهای فردی و ۴۴ درصدی نزاعهای دسته جمعی و نیز افزایش ۷ درصدی کشفیات مواد مخدر از مهمترین آنها است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار