سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان پسر کهگیلویه وبویراحمد با قدردانی از برگزیدگان در بهمئی پایان یافت.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۷۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان گفت:در این مسابقات هزار اختتامیه مسابقات قرآن و عترت استانو۹۲دانش آموز پسر از ۱۳منطقه و شهرستان استان در رشته های حفظ، تفسیر،قرائت قرآن کریم،نهج البلاغه،صحیفه سجادیه،احکام،اذان،مداحی، انشاءنماز،نماز و مفاهیم قرآنی به مدت ۳روز به رقابت پرداختند.
سیدبهاءالدین ملک حسینی با بیان اینکه در هر رشته ۲۴۰ نفر رتبه های اول تا سوم را کسب کردند افزود:۸۴ دانش آموزان برگزیده پس از شرکت در کلاسهای تقویتی در ۱۴رشته انتخاب و به مرحله کشوری اعزام می شوند.
دبیر سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن-عترت ونماز استان نیز گفت: دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقات در محافل انس با قرآن، برنامه های اردویی وزیارتی شرکت و با جاذبه های دیدنی شهرستان بهمئی آشنا شدند.
لطف الله تقی پور گفت: همچنین از۲۲ اسفند این مسابقات برای ۲۳۶دانش آموز دختر در۱۲رشته به میزبانی شهرستان بهمئی آغاز می شود.
وی گفت: این مسابقات با هدف ایجاد فضای قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن-عترت و نماز هر سال در یک شهرستان برگزار می شود.
فرماندار بهمئی هم گفت: با توجه به فناوریهای جدید دشمن در بعد فرهنگی در اندیشه پیروزی در جنگ نرم بویژه با هدف نوجوانان وجوانان است وبهترین روش مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ترویج آموزه های قرآنی وعمل به آنها است.
ارسال نظرات