دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان خمین

مسابقات کتابخوانی نماز در خمین برگزار شد

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان خمین از برگزاری مسابقات کتابخوانی نماز با حضور 235 نفر شرکت کننده در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۶۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

محمد باقری دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان خمین نیز در این آیین با اشاره به اهم فعالیت های انجام شده در این ستاد گفت: مجموعه فعالیتهای انجام شده با محوریت دغدغه و کمرنگ شدن فلسفه نماز به ویژه در مدارس و نوجوانان و جوانان است.

وی افزود: هدف طرح ملی «سفیران صبح» اقامه نماز صبح در مساجد، و ترویج آن است که در این راستا فعالیتهای خوبی در شهرستان خمین انجام شده است.

باقری بیان کرد: ستاد اقامه نماز 21 برنامه و فعالیت مهم در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز اجرا کرده است.

وی به نشست های آموزشی برای خانواده با موضوع نماز و نشست های دانش آموزی با محوریت نماز در مدارس، شیوه های دعوت به نماز برای روحانیون اقامه کننده نماز در مدارس با حضور 60 روحانی از شهرهای خمین، محلات و دلیجان در دارالقرآن خمین اشاره کرد.

دبیر ستاد اقامه نماز در شهرستان خمین در ادامه اضافه کرد: مسابقات کتابخوانی نماز با حضور 235 نفر شرکت کننده، طرح «مبین»، جشنواره نماز در فضای مجازی و شبکه یاوران نماز و دوره هشت ساعته دعوت نماز برای معلمان پایه سوم ابتدایی برای جشن تکلیف دختران از دیگر برنامه های اجرایی این ستاد دانست.

باقری در پایان خاطرنشان کرد: فضیلت نماز صبح در سوره فجر و اسراء ذکر شده و از جایگاه والایی برخوردار است، و اجرای برنامه های فرهنگی و تشویقی برای ترغیب افراد به ویژه نوجوانان برای حضور و اقامه نماز در مسجد موثر خواهد بود.

در این آیین از 18 نفر از فعالان اقامه کننده نماز صبح در مساجد شهرستان خمین (سفیران صبح ) تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات