خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بسیج باید حلال مشکلات باشد، گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند هر جا فرهنگ بسیج جاری و ساری شد آنجا بیمه می شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۳۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

سردار غلامعلی ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نگاه به دولت، عنوان کرد: کمک به دولت کمک به نظام است، نگاه سپاه و بسیج در سطح استان بحث تعامل، کمک و استفاده از ظرفیت های همدیگر است.

وی با بیان اینکه ما در عرصه های مختلف دید تعاملی داریم، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: نکته ای که اکنون دنبال آن هستیم اجرایی کردن آرزوی ایشان است که در سطح کشور یک هزار نقطه محروم آباد شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: سپاه پاسداران به این امر توجه داشته و 100 دهستان را در دستور کار خود قرار داده و بین استان‌ها تقسیم شده تا این امر تحقق یابد و برای استان همدان 3 دهستان از فامنین، کبودراهنگ و نهاوند مدنظر است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی 2 هزار اشتغالزایی و کارگاه‌های زودبازده در استان تأسیس شده است.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه هنر امام(ره) این بود که فرهنگ انقلاب را در واژه بسیج ترسیم کرد، عنوان کرد: بسیج صرفاً پرونده و برنامه‌های جاری نیست بلکه حضور در همایش ها و صحنه های مختلف است.

وی با اشاره به فعالیت بسیج در ادارات ابراز داشت: آنچه در بسیج به دنبال آن هستیم روحیه ابتکار، خلاقیت، نوآوری، روحیه کار مداوم و مستمر و عبور از چالش های موجود در دستگاه و اداره و ایجاد معرفت و مهارت در مجموعه دستگاه است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه اضافه کرد: آن چیزی که از پایگاه مقاومت یک دستگاه انتظار می رود، بسیج یعنی کمک به مدیریت یک دستگاه، حل مشکلات و معضلات و عبور از بافت اداری و خشک بعضی از ادارات.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه بسیج باید حلال مشکلات باشد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند هر جا فرهنگ بسیج جاری و ساری شد آنجا بیمه می شود.

سردار ابوحمزه گفت: هر کسی در هر کجای کشور هست اگر برای پیشبرد کارها یک قدم جلوتر بیاید و از نظر کمی و کیفی کار پیشرفت کند، اگر این اتفاق رخ دهد بسیج موفق خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات