خبرهای داغ:
آیت‌الله سیفی‌مازندرانی:

اجازه ندهیم برخی به اسم مدیر از بیت‌المال چند ده برابر مردم عادی حقوق دریافت کنند

استاد درس خارج حوزه علمیه گفت: وقتی صحبت از عدالت و برابری مردم می‌شود باید در مقام عمل هم نسبت به آن کوشا باشیم و نباید اجازه دهیم برخی به اسم مدیر از بیت‌المال مسلمین چند ده برابر مردم عادی حقوق دریافت کند.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۲۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
اجازه ندهیم برخی به اسم مدیر از بیت‌المال چند ده برابر مردم عادی حقوق دریافت کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله علی‌اکبر سیفی‌مازندرانی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به حکمت‌های حضرت علی(ع) اظهار داشت: دنیایی از آموزه‌ها و نقشه راه انسان در کلام حضرت علی(ع) وجود دارد و آن سرچشمه‌ای است که انسان را به کمال می‌رساند.

وی بابیان اینکه یکی از برداشت‌هایی که می‌توان از سخنان امیرالمؤمنین(ع) داشت اقدام  و عمل با آنچه بیان می‌کرده بوده است، افزود: چگونه ممکن است کارگزار دولت اسلامی در عرصه سیاست شعار دهد ولی در عمل برخلاف شعائر اسلامی برخورد کند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم آمریکا را مصداقی از دجال روایات برشمرد و گفت: آمریکا همه ارزش‌ها و حقایق عالم را به شوخی و بازی گرفته و با دغل‌بازی، دروغ و نیرنگ و با حرف‌های قشنگی مانند حق، انسانیت، عدالت، تساوی حقوق بشر به‌دنبال پیاده کردن کارهای سیاسی خود است.

وی با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهروندی ابراز کرد: وقتی صحبت از عدالت و برابری مردم می‌شود باید در مقام عمل هم نسبت به آن کوشا باشیم و نباید اجازه دهیم برخی به اسم مدیر از بیت‌المال مسلمین چند ده برابر مردم عادی حقوق دریافت کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه خاطرنشان کرد: شخصی صرفاً به اسم اینکه مدیر شده چرا باید از بیت‌المال مسلمین چنین حقوق‌هایی دریافت کند؟ این با شرع اسلام و سخنان امیرالمؤمنین(ع) که گفته‌اند باید در کلام اقدام و عمل داشت، تناسبی ندارد.

وی با انتقاد از مذاکراتی که عزت و استقلال مسلمین را نشانه گرفته است، تصریح کرد: چرا باید سرنوشت خود را به دست سران استکبار بسپاریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار