در مجموع امسال 26میلیارد ريال كمك مردمي در جشن نيكوكاري جمع‌آوري شده است كه در مجموع نسبت به سال قبل 44 درصد رشد يافته است.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۱۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير كل كميته امداد امام خميني استان زنجان گفت: امسال جشن نيكوكاري با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری» برگزار شد.

هدايت صفري با اشاره به اينكه جشن نيكوكاري در دو مرحله اجرايي شد، تصريح كرد: مرحله نخست اين جشن از 40 روز گذشته آغاز شده و با استقبال خوبي نيز مواجه شد.

مدير كل كميته امداد امام خميني استان زنجان با بيان اينكه اجراي مرحله دوم اين جشن نيز از روز 18 اسفند ماه آغاز شده است، تصريح كرد: این جشن به صورت نمادین در روزهای ۱۸ اسفند (در سطح مدارس) و ۱۹ اسفند (در سطح پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج) و ۲۰ اسفندماه در سطح میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد.

صفري اضافه كرد: در مجموع امسال 26میلیارد ريال كمك مردمي در جشن نيكوكاري جمع‌آوري شده است كه در مجموع نسبت به سال قبل 44 درصد رشد يافته است.

وي با اشاره به اينكه امسال جشن نيكوكاري با همكاري صدا و سيما، آموزش و پرورش و بسيج مستضعفان برگزار شد، افزود: در اين زمينه از همكاري مطلوب خيران، همراهي ائمه جمعه، پوشش رسانه‌اي، جرايد، محلي، صدا و سيما تقدير مي‌شود.

مدير كل كميته امداد امام خميني استان زنجان با بيان اينكه پايگاه‌هاي اصلي تا 26 اسفند ماه در استان داير خواهد شد، اظهار كرد: از مردم خير استان درخواست مي‌شود، در اين روزها نيز كميته امداد را در كمك به محرومان همراهي كنند.

ارسال نظرات