در آخرین روز از هفته درختکاری، برنامه کاشت نهال شناسنامه‌دار در شهرک گلشهر با مشارکت اداره کل منابع طبیعی استان، اداره کل محیط زیست استان، دانشگاه زنجان و موٌسسه خیریه روزبه برگزار‌شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۱۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲

‍به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان در حاشیه مراسم کاشت نهال شناسنامه‌دار در بلوار گلشهر کاظمیه، گفت: طبق روال سال‌های گذشته شهرداری زنجان به مناسبت روز درختکاری در تمامی معابر و خیابان‌های شهر ‌زنجان، برنامه کاشت نهال داشت که تعدادی از این برنامه‌ها با حضور مسئولین برگزار‌شد.

محمد مرادی با بیان اینکه طی هفته گذشته در مکان‌های مختلفی نهال کاشته شد، خافزود: در برخی از پارک‌ها و بلوار‌های سطح شهر زنجان، برنامه درخت‌کاری با مشارکت و همکاری دستگاه‌های استان، انجام گرفت.

وی در ادامه‌ اظهار داشت: پارک‌بانوان، پارک‌پونک، پارک‌شورجه و پارک‌گلستان از جمله پارک‌هایی بود که شهرداری زنجان هفته گذشته در آن‌ها مراسم کاشت‌ نهال داشت.

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان همکاری دستگاه‌های استان و تشکلهای غیر دولتی در کاشت نهال و فرهنگ‌سازی جهت نگهداری نهال را مهم تلقی‌کرد و گفت: برنامه درختکاری مهرانه با همکاری اداره کل منابع طبیعی استان و موٌسسه خیریه مهرانه برگزار‌شد، همچنین در دیگر روز این هفته نیز کاشت نهال در بلوار ملاصدرا با مشارکت سپاه ناحیه زنجان انجام گرفت.

مرادی با اشاره به کاشت نهال شناسنامه‌دار در بلوار گلشهر کاظمیه زنجان، تصریح‌کرد: در آخرین روز از هفته درختکاری، برنامه کاشت نهال شناسنامه‌دار در شهرک گلشهر با مشارکت اداره کل منابع طبیعی استان، اداره کل محیط زیست استان، دانشگاه زنجان و موٌسسه خیریه روزبه برگزار‌شد که در این برنامه هر نهال با نام یک شخص به ثبت رسید که شهرداری زنجان در طول هفته هر روز برنامه درختکاری را در محلات یا پارکهای سطح شهر، با مشارکت دستگاهها و تشکلهای غیر دولتی انجام داد.

ارسال نظرات