باید فرصت مناسبی در جامعه متمدن و غنی از فرهنگ ایران فراهم شود تا از فرهیختگان و بزرگان در دوران حیاتشان تجلیل و تکریم نمود.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۱۲
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در مراسم اکران مستند "نهنگی در تنگ" که به نمایش بخشی از زندگی مرحوم حسین منزوی شاعر زنجانی پرداخته است، ساخت این مجموعه را که با تلاش جمعی از هنرمندان و فیلم‌سازان استان و با هدف ارج نهادن به شاعر و عارف زنجانی مرحوم حسین منزوی ساخته شده است، قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: این مستند تلاش می کند عمق وجود یک شاعر عارف را به نمایش بگذارد و تهیه این مجموعه از سوی جمعی از دلسوزان و هنرمندان علاقمند استان، ستودنی است.

اسداله درویش امیری افزود: باید فرصت مناسبی در جامعه متمدن و غنی از فرهنگ ایران فراهم شود تا از فرهیختگان و بزرگان در دوران حیاتشان تجلیل و تکریم نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: مستند نهنگی در تنگ تلاش می کند عمق وجود یک شاعر عارف را به نمایش بگذارد و تهیه این مجموعه از سوی جمعی از دلسوزان و هنرمندان علاقمند استان، ستودنی است.

اسداله درویش امیری با اشره به معرفت و معنویت انسان تصریح کرد: اگر معرفت و معنویت از عمق وجود انسان بجوشد در جامعه و اذهان مخاطبین باقی خواهد ماند، اما اگر تنها از زبان عیان شود، از جامعه عبور کرده و فراموش می شود.

استاندار زنجان خاطر نشان ساخت: شعرایی همچون مرحوم حسین منزوی با عشق به خدا از درون جانشان، سخن عارفانه می گویند که بر دل و جان مخاطبین و ایرانیان ماندگار می شود.

ارسال نظرات