همزمان با سومین روز از جشن نیکوکاری 28 واحدمسکونی مددجویی احداثی از محل کمک خیران درشهرستان خدابنده و در بخش سجاسرود افتتاح و تحویل مددجویان شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۸۵
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه رویکرد امداد در دهه چهارم خدمت‌رسانی خود نوآوری، شکوفایی و توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش است، گفت: در حال حاضر بیش از 20 هزار خانواده زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند که این جمعیت معادل 4 درصد جمعیت استان است.

هدایت صفری افزود: برای نیل به رویکرد توانمندسازی کمیته امداد بیش از یک هزار و 260طرح اشتغال زایی در استان زنجان اجرایی شده است و قرار است امسال بیش از یک هزار خانواده از بدنه حمایتی این نهاد خارج شوند.

وی در ادامه از دیگر رویکردهای کمیته امداد را برای توانمندسازی مددجویان احداث مسکن برای خانواده ها و ارائه خدمت در این بخش اعلام کرد و اظهار داست: امسال بیش از 2 هزار و 100 خدمت در بخش عمرانی در قالب احداث مسکن و سرویس بهداشتی، تعمیرات مسکن، ساخت حمام و ارائه تخفیفات انشعابات ارائه و در این زمینه 3میلیارد و 900میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تأکید بر اینکه 60 درصد درآمد خانوار برای مسکن هزینه می‌شود، افزود: با ارائه خدمات در این بخش خانواده به آرامش رسیده و در توانمندی خانواده تسریع می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3 هزار و 198 مددجوی زنجانی فاقد مسکن و یا مسکن نامناسب هستند، افزود: در تلاش هستیم طی یک برنامه ریزی سه ساله و با همت خیران این خانواده ها را صاحب مسکن و سرپناه کرده و جشن خانه دارشدن این خانواده ها را دراستان برگزار کنیم.

هدایت صفری با تقدیر از همکاری خیران در همراهی کمیته امداد برای ساخت مسکن مددجویان تصریح کرد: در همین بخش همزمان با سومین روز از جشن نیکوکاری 28 واحدمسکونی مددجویی احداثی از محل کمک خیران درشهرستان خدابنده و در بخش سجاسرود افتتاح و واگذار شد.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به اقدامات کمیته امداد در حوزه فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: ازابتدای سال تاکنون 2 هزار نفر به مشهد مقدس اعزام شده‌اند و تا پایان سال نیز 500 نفر به این سفر زیارتی اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات