بیانیه عده ای از کارگران در پی تعطیلی کارخانه کاشی حافظ :

بیکاری مستقیم 500 کارگر کاشی حافظ و سکوت مسئولان مربوطه

عجبا از مسوولانی که رهبرشان می فرماید حزن و اندوهش حتی از جوانی که بیکار به خانه بر می گردد بیشتر است اما مدیران فارس در برابر بیکاری مستقیم 500 کارگر کاشی حافظ دم فرو بسته اند.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۶۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، کارگران کارخانه تعطیل شده کاشی حافظ در بیانیه ای به مناسبت تعطیلی کارخانه و بیکار شدن شان تاکید کردند: عجبا از مدیرانی که رهبر فرزانه شان فریاد اقتصاد مقاومتی سر می دهد اما مسوولین استان فارس در مقابل تعطیلی یکی از نهادهای صنعت آن استان به سکوتی مرگبار دچار شده اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: عجبا از مسوولانی که رهبرشان می فرماید حزن و اندوهش حتی از جوانی که بیکار به خانه بر می گردد بیشتر است اما مدیران فارس در برابر بیکاری مستقیم 500 کارگر کاشی حافظ دم فرو بسته اند.مسوولین محترم!!! اینکه کارخانه ای در دوران قبل به هر روش چه قانونی و چه غیر قانونی  به ناصالحین واگذار شده باشد چندی از مسوولیت شما نمی کاهد !پس چرا اینگونه روزه سکوت گرفته اید ؟آقایان مسوول!!!

کارگران در این بیانیه اضافه کرده اند: جالب آنکه شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن به عنوان مالک قبلی، خود را خصوصی میداند و از شمول اصل 44 مستثنی!!!اما حتی کم سوادترین افراد هم می توانند یک جست و جوی ساده بفهمند که 6 درصد سهام آن شرکت متعلق به بانک صنعت و معدن است که بانکی است کاملا دولتی! پس چگونه است که شرکتی با مالک عمده دولتی خصوصی محسوب می شود و اقدام به واگذاری بدون رعایت اصل 44 و الزامات آن می کند؟! آقایان مدیر!!! اصل 44 بسیار مورد تاکید مقام معظم رهبری است! پس یکبار متن آن را روخوانی نمایید! 

در این بیانیه کارگران افزوده اند: ماده 3 قاون را ببینید! بند(ب)!!! دولت مجاز به واگذاری 80 درصد سهام شرکت های تابعه خویش به بخش خصوصی است!!! اما 80 درصد کجا و 96 درصد واگذار شده ( به شرکت سرمایه گستر آریا) کجا؟؟؟ ماده 16 را ببینید!!! حفظ سطح اشتغال و عدم کاهش تعداد نیروی کار تا 5 سال از وظایف خریدار است که بایستی تحت نظارت مراجع دولتی صورت پذیرد، اما در سایه خواب نوشین مقامات استان، جمعیت این واحد تولیدی از 700 نفر در نیمه دوم سال 91 به کمتر از 250 نفر  در ابتدای سال 95رسیده است!!! بخواب برادر!!! شهر برای غارتگران امن و امان است!!!

(سرمایه گستر آریا) کیست؟؟؟ مالک بند شاتل!!! ارائه دهنده خدمات اینرنتی!! بدون کوچک ترین سابقه تولیدی!!! دارای تفکر صرفا انتفاعی!!! آقایان مسوول!!! به خودتان زحمت بدهید و به جای تهدید و ارعاب کارگر، کمی تحقیق کنید که شرکت شاتل در لوای نام حافظ چه تسهیلاتی گرفته است!!! چگونه از پروانه های صادراتی(حافظ) برای واردات کالاهای مرتبط با خدمات (شاتل) استفاده نموده!!! چگونه با فاکتور خریدهای صوری از حافظ سطح درآمد مشمول مالیات خویش را کاهش داده است؟؟؟ چگونه!! چگونه و چگونه!!! از رخوت بدرآیید و فریاد هل من ناصر ینصرنی رهبر عالیقدر خویش را پاسخ گویید!!! که تاریخ در قبال ناسپاسان و طاغیان بیرحمانه قضاوت خواهد کرد!!!

ارسال نظرات