سردار مولایی گفت: هدف شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم در دفاع از اسلام و انقلاب برای همگان روشن است، و وظیفه ما در این راه دفاع از حق و حقیقت و خارج نشدن از مسیر ولایت است.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۴۷
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرزدر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص 22  اسفند ماه که روز شهید نامیده شده است اظهار داشت: شهادت بهترین راه و مسیر انبیاء الهی است و شهدا بهترین هدف را انتخاب کردند.
 
خانواده شهدا طلایه داران صبر و ایستادگی/ برای حفاظت از این اقتدار باید با پشتیبانی از ولایت فقیه  راه شهدا را ادامه دهیم

وی افزود: شهدا با فداکاری خود، رسالت عظیمی بر دوش ما گذاشتند و آن حفظ و حراست از ارزش ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه و تلاش در راه پیشرفت مملکت اسلامی است.

فرمانده سپاه استان البرز بابیان اینکه اگر امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام قدرتمند در دنیا شناخته شده است به برکت خون شهدا است، گفت: برای حفاظت از این اقتدار باید با پشتیبانی از ولایت فقیه  راه شهدا را ادامه دهیم.

سردار مولایی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس 230 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است که باید راه آنان را ادامه بدهیم.

وی اظهارکرد: شهدا به ما فهماندند که برای پایداری این اقتدار باید ارزش های اسلامی را پاس بداریم و نظام را به صورت باورمند به مردم القاء کنیم.

سردار مولایی هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بیان فداکاری ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی اعلام کرد.

وی ادامه راه و سیره شهدا و ارتقای سطح معنوی را از وظایف اصلی مردم عنوان کرد و یادآور شد: تحقق این مهم، مطلوبترین و موثرترین راهکار برای مقابله با دسیسه های سازمان یافته دشمنان است.

سردار مولایی اظهار داشت: اقتدار و عزت امروز ملت ایران را مدیون خون پاک شهدایی هستیم که برای دفاع از دین اسلام و سربلندی کشور عزیزمان جان خود را فدا کرده اند‌‌.

وی افزود: شهیدان ارزشمند ترین قشر جامعه اسلامی هستند مه با ایستادگی در مقابل دشمنان اقتدار و استقلال ملت ایران را فراهم کرده اند.

فرمانده سپاه استان البرز بیان داشت: ایران اسلامی هر چه دارد از خون پاک شهیدانی است که در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه دست درازی به خاک وطن را ندادند.

سردار مولایی با اشاره به رشادت ها و دلاوری های شهدای  مدافع حرم تصریح کرد: خانواده های شهدای مدافع حرم طلایه داران صبر و ایستادگی در مقابل دفاع از حریم اهل بیت (ع)هستند.

فرمانده سپاه البرز در پایان با اشاره به اینکه همگان وظیفه پاسداری از خون شهیدان را بر عهده داریم خاطر نشان کرد: هدف  شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم  در دفاع از اسلام و انقلاب برای همگان روشن است، و وظیفه ما در این راه دفاع از حق و حقیقت و خارج نشدن از مسیر ولایت است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها