خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خبر داد

اعزام ۳ گروه جهادی به مناطق محروم طبس/ ویزیت رایگان دندان‌پزشکی در روستای جوخواه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: گروه جهادی شهید شکری در ایام نوروز در دهستان منتظریه، روستای جوخواه به صورت رایگان نیازمندان را در زمینه دندان‌پزشکی ویزیت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۳۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

رمضانعلی فرحبخش‌ثانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی در خصوص اردوهای جهادی در ایام نوروز ۹۶ اظهار داشت: اردوهای جهادی در طبس و روستاهای اطراف شامل سه گروه برای مساعدت و کمک به اقشار مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: گروه جهادی شهید شکری، گروه جهادی شهید باهنر و گروه جهادی شهید رجایی نام‌های این سه گروه است که به انجام فعالیت‌های پزشکی، عمرانی، فرهنگی و ورزشی می‌پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در خصوص اعزام گروه جهادی شهید شکری به مناطق محروم شهرستان، گفت: این گروه از دانشگاه تهران با حضور تعداد ۳۰ نفر از بسیجیان شامل ۱۵ نفر خواهر و ۱۵ نفر برادر به طبس اعزام می‌شوند.

فرحبخش‌ ثانی عنوان داشت: گروه پزشکی که شامل ۳۰ نفر از دانشگاه شاهد تهران به طبس اعزام می‌شوند از ۲۵ اسفند سال جاری تا ۵ فروردین سال ۹۶ در دهستان منتظریه، روستای جوخواه مستقر هستند و به صورت رایگان نیازمندان را در زمینه دندان‌ پزشکی ویزیت می‌کنند.

وی در خصوص فعالیت سایر گروه‌های جهادی افزود: گروه جهادی شهید باهنر از روستای دشتغران با حضور ۱۰ نفر از بسیجیان و گروه جهادی شهید رجایی با حضور تعداد ۱۰ نفر از اقشار بسیج محلات و بسیج جامعه پزشکی در راستای کمک رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه خدمات ارائه خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها