نماینده مردم نهاوند در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
بهرام‎نیا گفت: با توجه به نفوذ دشمن در عرصه سیاسی نیز باید به عنوان یک بازوی و چشم بینا و یک گوش شنوای به کمک مدیران و مسئولان بیاید تا آنها نیز در تصمیمات از آن استفاده کنند.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۳۰
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
حسن بهرام‎نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرو بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه در هر جایی که صحنه‌ی زورآزمایی است در مقابل دشمن باید ایستاد بیان کرد: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری که راهگشاست و نصب‎العین همه مسئولین باید قرار گیرد عقب نشینی ما در قبال دشمنان سبب پیشروی آنها خواهد شد لذا باید در مقابل آنها ایستاد.

بهرام‎نیا با اشاره به نفوذ دشمن در عرصه‎های مختلف عنوان کرد: دشمنان این نظام در عرصه‎های نظامی نمی‎تواند نفوذ کند چراکه می‎داند اگر ورود کند ناکام می‎شوند اما در عرصه‎های دیگر مانند اقتصادی، سیاسی و... نفوذ پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت و برنامه‎های استراتژی دشمن، نفوذ در حوزه سیاسی است مطرح کرد: از این عرصه باید مراقبت صورت گیرد مانند عرصه‎های دیگر و افرادی که در کار تصمیم‎گیری، تصمیم‎سازی و اجرای آنها هستند باید با نگرش همه جانبه هوشیار باشند و از آن دست افرادی باشند که امتحان خودشان را پس داده و دلبستگی به نظام و انقلاب و ولایت داشته باشند.

نماینده مردم نهاوند افزود: بسیج با درایتی که تا کنون به واسطه عملکرد خود در طول این چندین ساله که از عمر انقلاب گذشته می‎تواند در میدان حضور پیدا کند و مسائل را رصد کند و با توجه به نفوذ دشمن در عرصه سیاسی نیز باید به عنوان یک بازوی و چشم بینا و یک گوش شنوای به کمک مدیران و مسئولان بیاید چراکه بسیج در هر عرصه‎ای ورود پیدا کرده اثرگذاری آن مشهود بوده است و اقدامات بسیج می‎تواند مایه ابهت و افتخار نظام باشد.

بهرام‎نیا در خاتمه تاکید کرد: مسئولان باید از بسیج به عنوان یک اهرم تاثیرگذار استفاده کنند و به نگاه و نظرشان توجه شود چراکه نظرات بسیج از روی دلسوزی است.
ارسال نظرات