دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به عمر کم فعالیت این فدراسیون در کشور گفت: در این مدت کوتاه استعدادیابی ورزشکاران در رشته‌های انجمن‌های ورزشی مطلوب بود.
کد خبر: ۸۸۳۷۳۸۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، دلداده مهربان در مراسم تجلیل از خانواده بزرگ انجمن‌های ورزشی مازندران با تاکید بر تقویت انگیزه ورزشکاران برای روی آوردن به رشته‌های جدید اظهار داشت: با ایجاد رشته انجمن‌های ورزشی، بسیاری از رشته‌های گمنام ورزشی شناسایی شدند.

وی افزود: استعدادیابی و قهرمان پروری سولوحه برنامه‌های فدراسیون و هیئت‌های استانی قرار دارد و توفیقاتی در این زمینه حاصل شده است.

دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به موفقیت روزافزون هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران تصریح کرد: حضور چهار المپیکی از این رشته ورزشی نوپا نشانه رشد و بالندگی هیئت انجمن‌های ورزشی استانی است.

مهربان با بیان اینکه مازندران مهد استعدادیابی و توسعه ورزش‌های سالنی و انجمنی است، افزود: با تلاش رئیس جوان هیئت، این استان شاهد پیروزی‌ها و موفقیت‌های متمادی در عرصه‌های مختلف خواهد بود.

یاسر سلیم بهرامی رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران نیز در این مراسم با اشاره به تبدیل این هیئت به خانواده بزرگ ورزشی استان گفت: بیش از 11 رشته ورزشی در قالب انجمن‌های ورزشی عجین شده و به نوعی یک اداره ورزش بزرگ در بین هیئت‌های مازندران قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه رشته‌های هوایی و آبی با توجه به گردشگرپذیر بودن مازندران رونق گرفته است، تصریح کرد: در یکسال گذشته رشد و بالندگی مطلوبی در این هیئت نوپا محقق شده است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران با اشاره به اینکه 12 هیئت شهرستانی در مدت یکسال گذشته در استان فعال شده است، افزود: امروز بیش از 20 مقام قهرمانی ورزشکاران استان از طریق هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران محقق شده است.

وی با بیان اینکه دعوت شده به تیم ملی در هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران داشتیم، گفت: میزبانی بسیاری از مسابقات کشوری و استانی امسال توسط هیئت استانی و شهرستانها صورت گرفته است.

سلیم بهرامی از حضور مدرس بین المللی حوزه ورزش هوایی در مازندران خبر داد و گفت: توسعه ورزش هوایی و آبی به گردشگری ورزشی در مازندران کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به با نشاط بودن رشته ورزشی جت اسکی در استان افزود: میزبانی دوره بین المللی جت اسکی توسط هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران مورد رضایت هیئت رئیسه فدراسیون قرار گرفته است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی مازندران با بیان اینکه استعدادهای خلاقی برای روی آوری به کمیته‌های انجمن در استان شناسایی شدند، گفت: در تلاش هستیم تا رشته‌های جدید را در شهرها و روستاهای شرق و مرکز استان تقویت کنیم.

در پایان این مراسم از قهرمانان، داوران، مربیان، روسای هیئت‌های شهرستانی و نواب رئیس هیئت‌های فعال استان تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها