مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف روز شهید خواند و گفت:از سال 92 برنامه‌های روز شهید با تشکیل ستاد تدوین و اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۸۳۷۳۴۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، عبدالله پاکاری در جریان برگزاری راهپیمایی روز بزرگداشت شهدا در شهر رشت اظهار کرد:روز بزرگداشت شهدا فرصت مناسبی برای فرهنگ‌سازی و الگوسازی به‌ویژه اهتمام ورزیدن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است .

وی به برگزاری راهپیمایی خانوادگی روز بزرگداشت شهدا در شهرهای مختلف گیلان اشاره کرد و افزود:راهپیمایی مذکور با شعار «راه شهیدان ادامه دارد» در رشت از میدان شهدای ذهاب تا گلزار شهدای این شهر برگزار شده است .

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق فرمان امام (ره) در 22 اسفندماه سال 58 تاسیس شده است،خاطرنشان کرد:سال 83 طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز 22 اسفندماه به عنوان روز بزرگداشت شهید در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان،نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف روز شهید خواند و بیان کرد:از سال 92 برنامه‌های روز شهید با تشکیل ستاد تدوین و اجرایی شده است .

پاکاری به آشنایی 45 درصد از مردم با روز شهید در سال گذشته اشاره کرد و گفت:با مشارکت و همکاری رسانه‌ها تلاش می‌کنیم برای روز شهید اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود .

وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم پرداختن به شهید و فرهنگ شهادت ویژه یک روز نیست،تصریح کرد:روز شهید فرصتی برای مرور اقدام‌های انجام شده اس

 

ارسال نظرات