خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز:

سرزمین مسلمانان باید سرسبز و آباد باشد

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز گفت: فرهنگ درختکاری و تلاش برای حفظ و نگهداری آن ، در سلامت محیط زیست و پاکی هوا و تندرستی شهروندان تاثیر به سزایی دارد.
کد خبر: ۸۸۳۷۳۲۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  سرهنگ علیرضا حیدری ضمن اشاره به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با توجه به حدیث رسول اکرم (ص)اظهار کرد: خداوند درخت را برای انسان آفریده از این‌رو او باید درخت را بکارد، آن را آبیاری کند و در حفظ آن بکوشد.

وی با اشاره به احادیث ائمه معصومین (ع)ادامه داد: هر وقت عمر جهان به آخر برسد و قیامت فرا برسداگر در دست فردی نهال درختی باشد چنانچه بقدر کاشتن آن فرصت داشته باشد، باید آن را بکارد

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا (ع)شهرستان البرز عنوان کرد: فرهنگ درختکاری و تلاش برای حفظ و نگهداری آن ، در سلامت محیط زیست و پاکی هوا و تندرستی شهروندان تاثیر به سزایی دارد.

این مسوول با اشاره به سرسبزی وحاصلخیزی سرزمین مسلمانان تصریح کرد: سرزمین‌های مسلمانان باید سرسبز و پردرخت بوده و مسلمانان از آثار آن بهره‌مند شوند.

حیدری اضافه کرد: فضا و محیط های سرسبز و پوشیده از درختان ضامن ارتقای بهداشت روانی و افزایش نشاط و شادابی افراد در جامعه است

وی بر لزوم همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری جشن درختکاری تاکید کرده و افزود: باید از پتانسیل بالای خیرین و سمن‌ها در این زمینه بهره ‌گرفته و با ساماندهی کمک‌ها، توزیع عادلانه‌ای را در بین محرومین شاهد باشیم.

فرمانده ناحیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز رسیدگی به مناطق محروم شهرستان را یادآور شد و افزود: کمیته امداد به تنهایی توان رسیدگی به همه مناطق شهرستان را نداشته به همین دلیل بایدتلاش شود تا همه محرومین از هدایای مردمی در آستانه سال نو برخوردار شوند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه حداقل نتیجه حاصل از این‌گونه کارهای خیرخواهانه ایجاد همدلی و تحرک در جامعه است، افزود: در مراسم خیرخواهانه شاید کمک‌های شایان توجهی در این مراسم جمع‌آوری نشود اما بیانگر این بوده که افراد جامعه نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت نیستند.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها