اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با غرس نهال در مراکز کانون پیمان دوباره ای با طبیعت بستند.
کد خبر: ۸۸۳۷۳۱۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته ی بزگداشت طبیعت مراکز فرهنگی هنری لردگان، شماره سه شهرکرد، گهرو، اردل، فرخشهر و بروجن با غرس نهال و اجرای ویژه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی این ایام را گرامی داشتند.

اخبار کوتاه این هفته در مراکز مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان چهارمحال و بختیاری را ملاحظه فرمایید...

مرکز فرهنگی هنری لردگان:

نواختن زنگ طبیعت با حضور مسئولین شهرستان لردگان و برگزاری ایستگاه ادبی نوشته های خلاق باعنوان دوستداران طبیعت از طرف كانون پرورش فكری درمدرسه دخترانه عترت و غرس نهال به دست مسئولین در این برنامه ازجمله برنامه های اجرایی مرکز فرهنگی هنری لردگان در 15 اسفند ماه بود.

برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع درختکاری توسط اعضای کودک مرکز با حضور رئیس منابع طبیعی وآبخیزداری، جمعی از كاركنان اداره منابع طبیعی وآبخیزداری و جهاد كشاورزی شهرستان لردگان و وقصه گویی كتاب تبر توسط صغری موسوی مربی فرهنگی مرکز در برنامه ای با عنوان همیاران طبیعت نیز از جمله برنامه های این مرکز در این ایام به شمار می آمد.

مرکز فرهنگی هنری اردل:

اعضای این مرکز با گفتن قصه تبر واشاره به مفهوم اتحاد وتلاش گروهی جهت احیا محیط زیست ومعرفی کتاب سفرهای علمی وارتباط آن با طبیعت اعضا به پاکسازی فضای مرکز پرداختند وبا جمع آوری سنگها در مرکز به تصویرسازی با موضوع طبیعت روی سنگها پرداختند در ادامه نیز با غرس نهال پیمان دوباره ای با طبیعت بستند.

مرکز فرهنگی هنری شماره سه شهرکرد:

اعضای این مرکز با برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای نمایش، معرفی کتاب در خصوص مهربانی با طبیعت این روز را پاس داشتند و پای صحبت خاطره صفری کارشناس آموزش منابع طبیعی استان نشستند در انتها نیز غرس نهال در فضای کانون روزی به یاد ماندنی را در خاطر طبیعت و بچه ها رقم زد.

مرکز فرهنگی هنری بروجن:

کودکان و نوجوانان مرکز بروجن، طی یک هفته ، به مناسبت هفته منابع طبیعی مجموعه فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی خود را با عنوان « درختها استوارند...» اجرا کردند.

ارائه آثار نقاشی با عنوان درختها استوارند، کارگاه ادبی و جملات ماندگار اعضاء، کاشت درخت و فعالیت علمی، قصه گویی، ساخت کاردستیاز جمله برنامه هایی بود که با حضور اعضای دختر و پسر این مرکز انجام شد.

مرکز فرهنگی هنری گهرو:

اعضای این مرکز با کاشت نهال و انجام فعالیتهایی از قبیل، نقاشی با موضوع با طبیعت مهربان باشیم, کارت سازی ,آشنایی با کتابهایی با این موضوع در مرکز, کاردستی با بازیافتی ها, آشنایی با مشاغل (محیط با) و.. پرداختند.

مرکز فرهنگی هنری فرخشهر:

اعضای این مرکز نیز با غرس نهال گامی کوچک در احیای طبیعت سرزمینشان برداشتند و مهربانی با طبیعت را سرلوحه ی زندگی خود قرار دادند.

ارسال نظرات