خبرهای داغ:
آيت‌الله علوي‌گرگاني مطرح كرد
يكي از مراجع تقليد گفت: شهر قم مركز ثقل علم، مرجعيت و مورد عنايت رهبري است بايد با معرفت و كمال بتوانيد به بهترين صورت انجام وظيفه كنيد.
کد خبر: ۸۸۳۷۳۰۰
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
انجام وظيفه با معرفت و كمال در شهر قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل راه‌آهن استان قم اظهار کرد: با توجه به سابقه خدمت در نظام جمهوری اسلامی انتظار می‌رود تجارب کارشناسی خود را در شهر قم پیاده کنید.

وی خاطرنشان کرد: انسان ممکن است از سلسله کارهایی آگاهی نداشته باشد ولی زمانی که کار زیاد انجام می‌دهد و متخصص می‌شود اکنون شما در زمینه مدیریت راه‌آهن استاد و کامل شدید.

این مرجع تقلید با بیان اینکه انسان در هر نوع خدمتی دو راه دارد یک راه آن حسن خدمت و راهی دیگر آن خلاف و سوء نیت است گفت:‌ برخی افراد در نظام جمهوری کار کردند و زحمت کشیدند امام صادق(ع) فرمودند طوری خدمت کنید که هر کس شما را می‌بیند بگوید خدا امام صادق(ع) را رحمت کند چه اصحاب خوبی تربیت کرده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ امام الگوی ما است؛ حضرت می‌خواهد به ما یاد دهد به گونه‌ای رفتار کنیم که دیگران از ما به خوبی یاد کنند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به جایگاه شهر قم گفت: این شهر مرکز ثقل علم، مرجعیت و مورد عنایت رهبری است باید با معرفت و کمال بتوانید به بهترین صورت انجام وظیفه کنید.

وی یادآور شد:‌ کسانی که در راه خدا زحمت می‌کشند و خدمت می‌کنند کسانی هستند که انتظار رحمت خدا دارند خدا به اندازه‌ای شما را دوست دارد که پیامبر و علما را می‌فرستند تا شما را هدایت کنند.

استاد حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد: در آینده نیز به خدمت خود استمرار دهید تا مردم از شما تعریف کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها