خبرهای داغ:
جهت بازدید از روند اردوی راهیان نور:

رؤسا و مسئولین نهاد رهبری دانشگاه‌های قزوین عازم سفر راهیان نور شدند

برخی از روسا و مسئولین نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قزوین، مسئول نیروی انسانی سپاه‌الامر(عج) و مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان جهت بازدید از روند اجرای اردوی راهیان نور دانشجویان استان ظهر امروزعازم سفر راهیان نور شدند.
کد خبر: ۸۸۳۷۲۶۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، برخی از روسا،مسئولین نهاد رهبری دانشگاه‌های استان قزوین، مسئول نیروی انسانی سپاه‌الامر(عج) و مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان جهت بازدید از روند اجرای اردوی راهیان نور دانشجویان استان ظهر امروزعازم سفر معنوی راهیان نور شدند.

قرار است در این سفر روسای و مسئولین نهاد رهبری دانشگاه‌های استان از مناطق مختلف عملیاتی در استان خوزستان بازدید کنند.

همچنین بازدید از روند اجرای اردوی راهیان نور دانشجویان استان قزوین از دیگر اهداف این سفر معنوی اعلام شده است.

در اردوی راهیان نور امسال که از 10 تا ۲۸ اسفند ماه در قالب 7 کاروان خواهر و برادر در دوره های ۵ روزه و به صورت تفکیک شده در حال برگزاری است.

تاکنون پنج گروه از دانشجویان دانشگاه‌های  استان قزوین جهت آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت و بازدید از این مناطق  عزم استان خوزستان شده اند.

لازم به ذکر است طبق تفاهم نامه و ابلاغیه اخیر وزارت علوم و کشور با سازمان بسیج مستضعفین دکتر نائینی رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) به عنوان رئیس قرارگاه راهیان نور دانشجویان استان قزوین و برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین به عنوان دبیر قرارگاه راهیان نور استان منصوب شده اند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها