سومین یادواره شهدای روستای اسدآباد از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد با حضور خانواده معظم شهداء، اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۲۲۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد، گفت: شهادت،‌تجارت و معامله با خداست. ما سرمایه ای را که از خدای متعال می گیریم با قیمت گزاف به خود خداوند می فروشیم.

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور ، در حاشیه سومین یادواره شهدای روستای اسدآباد، افزود: هدف از برگزاری این مراسم معنوی، شناسایی و شناساندن فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی بعد از چهاردهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان است.

وی، ادامه داد: آشنایی اقشار مختلف مردم با سبک زندگی شهدا و ایثارگران و معرفی الگوهای صبر ومقاومت، می تواند کشور را در برابر تهاجم فرهنگی استکبار جهانی بیمه سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد، گفت: بحمدالله مردم هم نسبت به خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت واقف هستند و این یادواره برای تذکر دوباره ای برای همه ماست و به نظر من نتیجه ای که باید از این یادواره گرفته شود، این است که شهادت همچنان بابش باز است و همچنان باید قدردان شهید و فرهنگ شهادت باشیم و از شهداء ان شاءالله فیض ببریم.

گفتنی است: جمشید علی بابایی، از یادگاران دفاع مقدس و رئیس سابق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم یادواره به ایراد سخن پرداخت و خاطراتی از دوران حماسه و ایثار هشت سال جنگ تحمیلی را بیان کرد.

علی‌بابایی با اشاره به تحمل بسیاری از سختی های دوران جنگ توسط رزمندگان اسلام بویژه غیورمردان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 آقا قمربنی هاشم علیه السلام ، عبور از رودخانه خروشان اروند و فتح شهر فاو با همه استحکامات و استعداد نیرویی و تجهیزات دشمن بعثی را یکی از صفحات زرین دفاع مقدس برشمرد.

گفتنی است: مراسم یادواره 4شهید گرانقدر اسدآباد در مسجد امام سجاد علیه السلام این روستا با حضور خیل کثیر اقشار مختلف مردم، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولین شهرستان شامگاه پنج شنبه 19اسفندماه95 برگزار شد.

به گزارش بسیج، تجلیل از خانواده معظم شهداء، پخش کلیپ از شهدا و دفاع مقدس، مداحی، نوحه خوانی و حضور در گلزار شهدای روستای اسدآباد از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات