مظفری
در جمع فرماندهان بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی ؛
رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور:وظیفه فعلی ما کمک به تحقق بازار اسلامی می باشدکه در این راه نیاز به همکاری و همدلی دولت و مردم داریم.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۲۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
 به گزارش سرویس بسیج اصناف و بازاریان کشور خبرگزاری بسیج،جلسه فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور و شرف شاهی معاون مدیریت و صنایع وزارت دارایی برگزار شد.
 

حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه وظیفه فعلی ما کمک به تحقق بازار اسلامی است افزود:برای تحقق این کار همکاری و همدلی دولت و مردم و ارائه الگوی اسلامی ایرانی نیاز است.

وی همچنین با اشاره به عملکرد سازمان بسیج اصناف و بازاریان و تجار کشور در اقتصاد مقاومتی از تلاش های بسیج وزارت در این امر تشکر کرد و گفت: سال 96 برنامه های مربوط به اقتصاد مقاومتی را با جدیت بیشتر دنبال خواهیم کرد.

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا واقعیت جامعه امریکا را نشان می دهد گفت: ما باید فرهنگ خودمان را به رخ جهانیان بکشیم و از فرماند هان و بسیجیان وزارتخانه می خواهم که نقش خود را در ایجاد تمدن اسلامی به نحو مطلوب ایفا کنند.

در ادامه جلسه شرف شاهی معاون مدیریت و صنایع وزارت دارایی به عملکرد دولت برای اقتصاد مقاومتی پرداخت و افزود: وزارت اقتصاد 12 برنامه عملیاتی در این زمینه را برعهده داشت و در این راه به درون زایی و برون گرایی توجه کرده و با هماهنگی های شکل گرفته توانستیم با تحریم ها مقابله کنیم.

وی در پایان با اشاره به تلاش بسیج اصناف جهت ترویج فرهنگ بسیجی و تقدیر از آن گفت: بسیج باید مثل یک لشگر با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

ارسال نظرات