معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان:

خدمات ارائه شده باید در راستای جلب رضایت عمومی باشد

باید خدمات در روستاها در راستای جلب رضایت عمومی مردم ارائه شود تا اقدامات دولت در بین مردم نمود عینی داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۱۸
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در نشست مشترکی که با حضور استاندار زنجان و معاونین، مشاورین، مدیران ستادی استانداری و فرمانداران استان برگزار شد، به بازتعریفی از جایگاه فرمانداری ها در مجموعه حاکمیتی پرداخت و گفت: فرمانداری ها در جایگاه قانونی به منزله استانداری های مستقر در سطح شهرستان ها هستند و مدیریت و ساماندهی امور هر شهرستان باید با محوریت فرمانداران صورت پذیرد.

جواد رحمتی افزود: مدیران ستادی مسئولیت هماهنگی و نظارت بر انجام امور در شهرستان‌ها را بر عهده دارند، لذا مدیریت اقدامات درمناطق باید از سوی فرمانداران انجام شود.

وی در ادامه اظهار داشت: انجام تعریف دقیقی از جایگاه فرمانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها موجب تقویت و حمایت از این جایگاه حاکمیتی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه تنها 40 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی در سطح استان باقی می ماند و حدود 150 میلیارد تومان در شهرستان‌ها توزیع می شود، تصریح کرد: ضروری است مدیران هر شهرستان، پیش از انتظار از محل اعتبارات استان، پروژه های خود را بر اساس اعتبارات شهرستانی تعریف نمایند.

جواد رحمتی گفت: مجتمع های آبرسانی که از گذشته در برخی از روستاهای استان پیش بینی شده، اعتبارات بالایی مطالبه می کند که با توجه به محدودیت های مالی، سالانه تعدادی از این مجتمع های به منظور تامین آب شرب مورد نیاز چند روستا تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: باید با استفاده از بخشی از بودجه بخش بحران و سایر فصول و با همراهی فرمانداران و مدیران جهاد کشاورزی هر شهرستان، تمهیدات لازم جهت مبارزه با آفات کشاورزی فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در ایتن خاطر نشان ساخت: در راستای جلوگیری از تحمیل بار مالی به دولت، تشویق کشاورزان به امر بیمه‌ كردن محصولات باغی و زراعی خود، باید در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظرات