سردار حاج سعید قاسمی گفت:شهدا که همواره در چهار دهه چراغ راه و قطب نمای حرکت ما بوده اند راه را برای ما مشخص کرده و باید دنباله رو شهدا باشیم تا انقلاب آسیب نبیند.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۸۶
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

سردار سعید قاسمی در جمع اهالی خطه شمال تنگستان و در یادواره 19 شهید حوزه مقاومت ثارالله و دو شهید گمنام شهر آباد گفت: دست های شومی در داخل و خارج به دنبال به چالش کشیدن نظام و خارج کردن انقلاب از مسیر اصلی خود هستند و شهدا که همواره در چهار دهه چراغ راه و قطب نمای حرکت ما بوده انده راه را برای ما مشخص کرده و باید دنباله رو شهدا باشیم تا انقلاب آسیب نبیند.

حاج سعید قاسمی با اشاره به کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها بیان کرد: کتب مدارس و دانشگاه‌های ما بعد از چند سال تحصیل فرزندان انقلابی و حزب‌اللهی به جامعه باز نمی‌گردد و نسبت به خدا، پیامبران، اسلام و انقلاب آگاهی ندارند که احکام شرعی خود را نمی‌دانند.

این فرماندهان سال‌های دفاع مقدس عدم آگاهی از ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری را از دیگر مشکلات جامعه دانست و گفت: فرزندان ما از ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری چیزی نمی‌دانند و دشمن خود را نمی‌شناسند که این خود مشکل بزرگی است بنابراین ما باید نسبت به مدرسه و کتاب‌های درسی فرزندانمان حساس باشیم.

وی افزود: متاسفانه دانشگاهها که باید محل تربیت نیروهای متعهد و انقلابی باشد خوب عمل نمی کنند و مسایلی در درون آنها می گذرد که بر خلاف حرکت شهدا و آرمانهای آن بزرگواران است.

در پایان این یادواره آیین مداحی و تجلیل از خانواده معظم شهدا برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها