در ۹دی شماره ۲۶۲ ام می خوانید:
262 امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه نوزدهم اسفند ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۷۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، 262 امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه نوزدهم اسفند ماه ۹۵ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹ دی با عنوان «دولتی که حتی در فساد هم اعتدال ندارد» به نامه ۲۶۱ تشکل اقتصادی درباره رکورد زنی دولت اعتدال در فساد اقتصادی اشاره کرده است.

۹ دی در این شماره پرونده ای را درباره سیاستهای دولت جدید آمریکا، اظهارات ترامپ و واکنشهای دولتمردان کشورمان به آن، منتشر کرده است. عناوین مطالب این پرونده عبارتند از: لاف در غریبیِ ترامپ!؛ پذیرش برجام، نمایش ضعف، زمینه سازی جنگ؛ غربگرایان، «باعث» جنگ هستند نه «مانع» جنگ؛ ترامپ، نه دیوانه است نه غیرقابل پیش بینی؛ آمریکا بدعهدی می کند، دولت تدبیر و امید عقب نشینی!؛ فرار «قهرمان دیپلماسی» از نتایج برجام؛ حمله نظامی ترامپ فقط در دوره مسئولیت روحانی و ظریف امکان وقوع دارد و ...

عکس یک ۹ دی هم با تیتر «احمدِ عزیز» به تجلیل از شاعر انقلابی و چیره دست، مرحوم احمد عزیزی اختصاص یافته است. علاوه بر تجلیل از احمد عزیزی، صفحه فرهنگ ۹ دی، یادداشتهایی را هم در تجلیل و تقدیر از موضع انقلابی حاج صادق آهنگران نسبت به فرزندش منتشر کرده است. 

دوازدهمین بخش از کتاب در حال انتشار "هاشمی از نگاهی دیگر" که نوشته کامران غضنفری است در این شماره ۹ دی با عنوان « انحراف رفسنجانی از دستور امام» به نقش هاشمی در جنگ تحمیلی و برخی مسائل و مشکلات جنگ مانند کمبود بودجه پرداخته است.

همچنین در جدیدترین شماره ۹ دی به مطالب و موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ گفتارها و یادداشت هایی از حجت الاسلام علی شیرازی، حجت الاسلام پناهیان، حجت الاسلام رسایی، دکتر محمدجواد ایروانی، دکتر منوچهر محمدی، دکتر وحید یامین پور، محمد ایمانی، حسین شمسیان، حجت الاسلام علی جعفری، دکتر شبیر فیروزیان، امیرحسین ثابتی، مسعود یارضوی، سیدمهدی سیدی، حسین صفدری، امیر معلمی، ابراهیم رضایی و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید.

ارسال نظرات